עקירת שן – כל מה שאתם צריכים לדעת על עקירת שיניים

עקירת שן היא הרבה פעמים פעולה לא נעימה במיוחד שתפקידה הוא להוציא שן זו או אחרת לאחר אבחנה על מנת לאפשר לחלל הפה לחזור לתפקוד תקין לאחר בעיה רפואית זו או אחרת. עקירת שן זו התערבות חיצונית, פולשנית, שהרבה פעמים מעוררת רתיעה אצל מטופלים, אבל היא נועדה, בין היתר להבטיח כי בסופו של דבר תרגישו טוב יותר.

כדי להוריד את מפלס החרדה רצינו לתת לכם קצת מידע שיעזור לכם להבין בדיוק מה שאתם צריכים לדעת על עקירת שיניים. כדי שלא תראו בכך גזרת גורל כמו מה שנועד בסופו של דבר להבטיח שתרגישו טוב יותר. 

התפקיד של עקירת שן הוא בראש ובראשונה לפתור בעיה רפואית

לפני שאנחנו נכנסים לסוגים שונים של עקירת שן בינה למשל, אל תשכחו כי עקירת שן נועדה קודם כל לפתור בעיות רפואיות.  השן שלנו יכולה לסבול משורה של מחלות כאשר בכל פעם אנחנו מדברים על סיפור מעט שונה. זו יכולה להיות מחלה שנוצרה בעקבות חיידקים שפגעו בשן ויכולה להיות בבעיה כירורגית, כלומר, מקרה בו השן לא ממוקמת במקום נוח ונכון, מה שבסופו של דבר משפיע ומוביל לכך שהשן תפגע בפעילות התקינה של השיניים כולן. לעיתים אנחנו נדבר על חתך בחניכיים שלתוכו נכנס אוכל מה שמשפיע גם כן ועלול להוביל להצטברות חיידקים, דלקת וכאבים. במקרים כאלו, לעיתים הדבר הנכון הוא פשוט לעקור את השן. 

ישנם שני סוגים של עקירות 

בגדול אנחנו מדברים על שני סוגים של עקירות. יש עקירות שהן עקירה של השן מהלסת העליונה, מה שהוא בדרך כלל קל מאוד, ישנם מקרים בהם נעקור את השן מהלסת התחתונה, מה שלעיתים דורש יותר התערבות. 

כך או אחרת בחירה נכונה באיש מקצוע מעולה תפתור הרבה מהבעיה.  הכירו את צוות הרופאים שלנו בעל ניסיון רב בטיפולי שיניים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה צריך קרם פנים והאם יש קרם פנים לגבר?
בנוסף לכל מה שאתם צריכים לעשות על הבוקר, מריחת קרם לחות על עור הפנים יכולה להרגיש כמו מטלה נוספת - אז...
קרא עוד »
דצמ 16, 2020
פתרון לבחילות בהריון – יש דבר כזה?
בחילות בהריון הן תופעה שכיחה, אבל לא גזירה משמים. אם את רוצה הריון ללא בחילות, יש לא מעט דברים שתוכלי...
קרא עוד »
פבר 28, 2022
מחיר לוכד נחשים – לפי מה הוא נקבע?
אם נקלעתם למצב שבו נתקלתם בנחש וכעת אתם שוקלים לפנות אל לוכד נחשים כדי שיתפסו אותו, אז דעו לכם שהמחיר...
קרא עוד »
אוג 28, 2020