למה צריך קרם פנים והאם יש קרם פנים לגבר?

בנוסף לכל מה שאתם צריכים לעשות על הבוקר, מריחת קרם לחות על עור הפנים יכולה להרגיש כמו מטלה נוספת – אז למה לכם לעשות את זה? כפי שמתברר, לחות לא רק גורמת להרגשה נהדרת, אלא יכולה לעזור לכם לשמור על עור צלול, חלק וללא קמטים בעתיד.

 

למה צריך קרם פנים והאם יש קרם פנים לגבר?

לחות מפחיתה את הסיכוי לבעיות עור. שימוש בסוג הקרם המתאים לעור שלכם, יכול לעזור לכם לשמור על שיווי המשקל שלו. כאשר העור נמצא יבש מדי או שמנוני מדי, בעיות עור נפוצות רבות כמו אקנה יתחילו לצוץ גם כן.

לדברי רופא עור, אם העור שלכם נוטה להיות שמנוני, עליכם לחפש סרום במקום קרם. קרם זה יטפל טוב יותר בעור הפנים שלכם. מעבר לזה, נסו למצוא קרם לחות לפנים מומלץ עם מרכיב פילינג. אם העור שלכם נוטה להיות יבש, חפשו קרם פנים מומלץ המתאים לסוג העור שלכם.

 

יתרונות לחות בעור הפנים לגברים

לחות יכולה להפחית את הופעתם של פגמים אחרים בעור הפנים. לעור רענן וטרי, בדרך כלל יהיה ברק בריא, שיכול להשמיד כל פגמים קיימים. בחלק מהקרמים, ללחות הבאה עימם יש גוון כלשהו או שיזוף עצמי, כזה שיכול לעבוד עם כל גוון עור.

 

למה זה עוזר?

לחות עוזרת לעור שלכם להישאר צעיר יותר. האזורים הרגישים ביותר בעור שלכם – הפנים, האוזניים, הצוואר והחזה – מחליפים את עצמם בתדירות גבוהה יותר מכל אזור אחר בגוף.

אובדן יומיומי של תאי עור, מותיר אזורים אלה פגיעים ליובש ולאלמנטים – למעשה, הם מהווים אזורים בסיכון הגבוה ביותר לסרטן העור ומכך חשוב להיזהר ולהישמר.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך צ'י קונג משפר את היציבה
לא מעט אנשים חשים במהלך חייהם כי הם אינם מאוזנים הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית. אנשים מעין אלו, בכל...
קרא עוד »
דצמ 07, 2018
היכן ניתן למצוא שותפים לתהליך הורות משותפת?
אנשים רבים אינם מודעים לתהליך ההורות המשותפת. הם עשויים לחשוב שזו דרך לשלב שני משקי בית שונים לאחד. עם...
קרא עוד »
ינו 13, 2023
איך תדעו אם חוויתם תאונת עבודה
הנסיבות של תאונת עבודה עשויות להיות ברורות, אך לעיתים הן מעורפלות יותר. נסביר את הכללים המרכזיים...
קרא עוד »
ספט 12, 2021