הגיע הזמן לטפל בנדודי השינה עם דיקור סיני

אם אתם קוראים את השורות האלה, אתם בוודאי מכירים את החרדה הזאת שמתחילה לעלות בגוף רגע לפני שאתם נכנסים למיטה. אתם נכנסים למיטה, נושמים כמה נשימות עמוקות, שמים את הראש על הכר, מכבים את האור, ואז פשוט לא נרדמים!

לעיתים הניסיונות לישון יתחילו אחרי מקלחת חמה ומרגיעה או עם קריאת ספר מרדים ויש את מי שירצה להירדם כשהוא משחק בנייד או צופה בטלוויזיה. אבל בהפרעות שינה מאד קשה להילחם. וככול שנלחמים בהן, כך לא נרדמים!  

הפרעות שינה היא בעיה מוכרת בעולם המערבי והיא תוקפת לא מעט אנשים וגורמת לירידה באיכות החיים. ריבוי מסכים, מחלות, מתחים והדאגות שקיימים בעולם המערבי – גורמים לבעיות בהרדמות. בנוסף לכך, יש את מי שיסבול מקושי להירדם בשל גיל מתקדם או נטילת תרופות ובשל שאר סיבות פיזיות או רגשיות. 

אז כיצד מטפלים בנדודי שינה?

אם אתם רוצים לטפל במצב באופן טבעי, חשוב לעשות זאת גם באמצעות ייעוץ של רופא מומחה בשינה, ולקבל טיפול בבעיות שינה באמצעות שיטות שונות ברפואה המשלימה, כמו באמצעות דיקור סיני. טיפול בדיקור מאפשר שינה טובה יותר ואיזון הגוף ובאופן שאינו גורם להתמכרות, כמו שקורה בטיפול בנדודי שינה באמצעות כדורי שינה. 

אבל כיצד דיקור סיני עוזר לטיפול בהפרעות שינה?

באמצעות דיקור סיני שמזרים את הדם בגוף ומאזן את האיברים כמו גם מחזק ומחסן אותם. זרימת דם טובה ואיזון הגוף, מאפשרת הרדמות מהירה ושינה רגועה יותר. בשל כך, יש לא מעט אנשים שמתמודדים עם "חרדת הביצוע" של לפני השינה יש לא מעט אנשים מוצאים עצמם נרדמים בצורה הרבה יותר טובה. לסיכום, כיום יותר מתמיד אפשר לטפל בנדודי שינה ושאר בעיות כמו דיקור סיני לטיפול במיגרנות ועד בעיות פוריות,. לכן כדאי לנסות את הטיפול שיטיב עמכם וישפר את איכות השינה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מטפלים CBT
ישנם סוגי טיפול רבים שיכולים לתת מענה למצבים וחששות מסוימים שיש לאנשים ולהציע דרכים להתמודד עם...
קרא עוד »
נוב 02, 2022
מה זה NLP
NLP ראשי תיבות של "תכנות נוירו-לשוני". זהו סוג של פסיכותרפיה המשתמשת בדפוסי שפה כדי לשנות את האופן שבו...
קרא עוד »
נוב 02, 2022
עדשות מגע יומיות – איך לא חשבו על זה קודם
עדשות מגע יומיות הן מההמצאות היותר גדולות שיש בתחום הראיה ובריאות העיניים. ניתן למצוא עדשות מגע בזול...
קרא עוד »
דצמ 20, 2020