מה זה NLP

NLP ראשי תיבות של "תכנות נוירו-לשוני". זהו סוג של פסיכותרפיה המשתמשת בדפוסי שפה כדי לשנות את האופן שבו מישהו חושב, מרגיש ומתנהג.

המונח נטבע לראשונה בשנות ה-70 על ידי ריצ'רד בנדלר וג'ון גרינדר. הם התעניינו ברעיון של שימוש בדפוסי שפה כדי לשנות את המחשבות וההתנהגויות של אנשים מבלי צורך להשתמש בסמים או בהיפנוזה.

NLP משמש בעיקר כטיפול כדי לעזור לאנשים עם חרדה, דיכאון, טראומה, פוביות, התמכרויות ובעיות נפשיות אחרות.

זה קיים כבר עשרות שנים, אבל זה הפך לאחרונה יותר פופולרי ונעשה בשימוש נרחב. זה עוזר לאנשים לשפר את כישורי התקשורת שלהם בהקשרים שונים כמו שירות לקוחות, שיווק, מכירות ואפילו שירותי בריאות.

טיפול ב-NLP להתקפי חרדה

חרדה היא רגש שיכול להיות מופעל על ידי גורמים רבים. השכיח ביותר הוא פחד, שגורם למוח לייצר הרבה הורמוני לחץ כמו קורטיזול. זה יכול לגרום לגוף להגיב במספר דרכים, מכאבי ראש ומתח שרירים ועד דפיקות לב ורעידות.

טיפול NLP בהתקפי חרדה הוא דרך אחת שבה אנשים עם חרדה יכולים לנהל את הסימפטומים שלהם. זה הוכח כיעיל בטיפול בהפרעות חרדה כמו הפרעת חרדה כללית (GAD), הפרעת פאניקה, הפרעה טורדנית כפייתית (OCD), הפרעת חרדה חברתית והפרעת דחק פוסט טראומטית (PTSD).

NLP משתמש בטכניקות כגון מיינדפולנס, הערכה מחדש קוגניטיבית והפעלה התנהגותית כדי להפחית את רמות החרדה אצל אנשים. טכניקות אלו משולבות עם התערבויות פסיכולוגיות אחרות כמו טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT) וטיפול מבוסס קבלה.

NLP הוא טיפול יעיל להתקפי חרדה מכיוון שהוא עוזר לאנשים לעבוד דרך המחשבות והרגשות שלהם סביב האירוע שגרם להתקף החרדה שלהם מלכתחילה.

לסיכום, טיפול ב- NLP הוא בהחלט טיפול שמקובל היום, הרבה אנשים פונים לקבלת טיפול גם להתמודדות עם מצבי חרדה, פאניקה ודיכאון וגם כדי להיעזר בשיפורי התקשורת שלהם במקומות עבודה ואפילו בתקשורת או בפוליטיקה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
זכאות לקנאביס רפואי
בשנים האחרון החלו במשרד הבריאות להכיר בצרכי מטופלים שונים, שלא מגיבים בצורה מספקת לטיפול תרופתי או...
קרא עוד »
אפר 25, 2022
איפה אפשר לקבל המלצות על ספקי אינטרנט?
בחירת ספק שירותי האינטרנט הנכון (ISP) היא החלטה קריטית שיכולה להשפיע רבות על החוויה המקוונת שלך. עם...
קרא עוד »
יול 16, 2023
4 דגשים חשובים לגבי בחירת נעלי תינוקות
קניית נעליים ראשונות לתינוק היא בהחלט קנייה מרגשת. התינוק הקטן שלנו התחיל לצעוד באופן עצמאי את צעדיו...
קרא עוד »
יונ 06, 2021