עדשות מגע יומיות – איך לא חשבו על זה קודם

עדשות מגע יומיות הן מההמצאות היותר גדולות שיש בתחום הראיה ובריאות העיניים. ניתן למצוא עדשות מגע בזול במגוון צבעים וגדלים שמתאימים ביותר למידות שלכם. אז איפה תוכלו לרכוש אותן ומכמה כסף תצטרכו להיפרד כדי לרכוש זוג עדשות? יצאנו לבדוק.

 

עדשות מגע יומיות – איך לא חשבו על זה קודם

אם בעבר היינו צריכים ללכת עד לקניון או לרשת הפארם הקרובה ולרכוש את העדשות שמתאימות לנו, אין כמו 2021 כדי להביא לכם את הבשורה הכל כך מתבקשת: אתר למכירת עדשות מגע מהמובחרות ביותר שתוכלו למצוא וכל זאת בכמה לחיצת כפתור באתר – היישר מהסלון בבית.

 

איך עובדות עדשות ג'ל?

עדשות דקות ודמויות ג'ל, תואמות את צורת העין שלכם. הן גמישות יותר מעדשות המגע הקשות והנוקשות החדירות לגז, כך שהן נוחות יותר וקל יותר להתרגל אליהן.

 

סוגים של עדשות מגע רכות

עדשות מגע יומיות:

ארבעה מתוך חמישה אנשים המרכיבים עדשות מגע בוחרים באלה. אלה עדשות שאתם בדרך כלל מכניסים כל בוקר לעין ומסירים כל בלילה. אסור ללבוש אותם בזמן השינה. כאשר מנקים ומאחסנים אותם כראוי, הן יכולות להחזיק גם שנה שלימה.

עדשות מגע חד פעמיות:

עדשות אלו מיועדות לשימוש לטווח קצר בשעות הערניות שלכם. בהתאם להרכבם, את העדשות החד פעמיות, תצטרכו להחליף בכל יום, או שניתן לנקותן וללבוש אותן לתקופות ארוכות יותר – עד שלושה חודשים.

עדשות מגע מורחבות:

מכיוון שהן נועדו לספק חמצן מספק לקרנית העין, אתם תוכלו להרכיב עדשות אלה ברציפות עד שבעה ימים עם עדשות מגע רגילות, ועד 30 יום עם עדשות העשויות מסיליקון היידרוג'ל חדירות במיוחד.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ספירולינה כל מה שאתם צריכים
למי שעדיין לא נחשף למושג – מזונות על או סופר פוד בלע"ז, נעניק כאן הסבר קצר. מזונות העל הם מזונות...
קרא עוד »
יונ 07, 2020
10 טיפים לבחירת נעלי ספורט – איך לבחור את נעלי הספורט הכי טובות?
בקרוב אתם הולכים לקנות נעלי ספורט חדשות, אך מטרידה אתכם המחשבה שאולי תוציאו את הכסף שלכם על נעליים...
קרא עוד »
אוק 27, 2018
טיפול בהפרעות קשב וריכוז – הדרך הטבעית
כיום קיימת מודעות מאוד גבוהה לכל הנושא הזה של טיפול בהפרעות קשב וריכוז. לצערנו, מורים ואנשי חינוך...
קרא עוד »
מרץ 16, 2020