מיהם עצמאים תשושים ולאילו טיפולים הם זכאים

קשישים עצמאים תשושים הם אנשים מבוגרים שמסוגלים לבצע פעולות יומיומיות שגרתיות, אך מפאת גילם המבוגר הם יותר מותשים, עייפים וחסרי כוחות לבצע דברים בכוחות עצמם. בגלל הגיל והמגבלות הפיזיות שלהם הם אינם מנהלים שגרת חיים רגילה או כזו שהם שואפים אליה, ולכן שהייה בבית אבות מהווה עבורם את הפתרון הטוב ביותר – גם מבחינת ליווי ועזרה פיזית, וכן גם מבחינה חברתית ומהנה יותר לחיי הפנאי שלהם.

כיצד בית אבות יכול לסייע לקשישים עצמאיים תשושים?

באופן טבעי, קשישים פגיעים יותר למחלות מאשר אנשים בגיל צעיר יותר. אם אדם בריא, הוא או היא יכולים לחיות חיים ארוכים. עם זאת, אם מישהו זקן ויש לו מחלות כמו אלצהיימר או מחלת פרקינסון, יהיה לו קשה לחיות חיים נורמליים. בנוסף, אם לאדם יש דמנציה, ייתכן שהוא או היא לא יוכלו לבצע פונקציות בסיסיות כמו נהיגה ושימוש במכשיר אלקטרוני. 

לכן, למטופלים קשישים שנמצאים במצבים אלו חשוב להעניק טיפולים נאותים, על מנת שהם יוכלו לחיות חיים נורמליים ושגרתיים כפי שהם צריכים להיות. את הטיפולים הללו הם יכולים לקבל מצוות מקצועי שנמצא בבית אבות. באמצעות מציאת בית אבות איכותי שמותאם לקשישים עצמאיים, גם הם יזכו לקבל טיפול מיוחד בכל הנוגע למזון, ביגוד, תרופות וצרכים בסיסיים נוספים.

איך לבחור בית אבות?

בית אבות איכותי הוא מקום כזה שיש בו קשישים עצמאיים או סיעודיים שמטופלים על ידי אנשי מקצוע מומחים בתחומם. על מנת לקבל את הטיפול הטוב ביותר ליקירכם, חשוב למקם אותם בבית אבות שיספק להם את הסביבה החברתית הנעימה והטיפולים המתאימים ביותר. כדאי להגיע לבתי אבות לאחר קביעת ביקור התרשמות, לסייר במקום ולשוחח עם אנשי הצוות במקום.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הסרת קעקועים בלייזר – בחירה טבעית לגוף חלק
ההחלטה – להסיר את הקעקוע מהגוף כמה נפלא, הגעתם למסקנה שאתם רוצים גוף חלק מקעקועים, אבל מה לעשות שאת...
קרא עוד »
אוק 17, 2019
איך לשדרג את חיי המין שלכם
שדרוג אמתי של חיי המין זהו דבר שכמעט כל אחד מאתנו חושק בו. אם תדעו כיצד להפוך את חיי המין שלכם להרבה...
קרא עוד »
מאי 04, 2019
תמונות של פטריה בלשון
פטרייה היא סוג של פטרייה שגדלה על צמחים. ישנם מאות מינים של פטריות, אך רובם אינם מסוכנים. הלשון היא...
קרא עוד »
אוג 21, 2022