מה זה מחלת דופויטרן?

דופויטרן הוא מצב שבו העור הופך יבש. זוהי מחלה תורשתית הפוגעת באחד מכל חמישה גברים ונשים בעולם. מחלת Dupuytren היא מצב עור כרוני שבו העור הופך יבש וסדוק. זה ידוע גם בשם סקלרודרמה או סקלרודרמה, שהיא צורה נדירה של מחלת רקמת חיבור (CTD). זה משפיע על גברים ונשים כאחד, אבל זה משפיע יותר על גברים מנשים.

מחלת דופויטרן היא הפרעה תורשתית של רקמת חיבור, אשר מובילה לנוקשות של האצבעות והבהונות. המצב נגרם מבעיה בקולגן בעור. מחלת דופויטרן היא הפרעה נדירה הפוגעת בעור ובציפורניים. זה גורם לעיבוי של העור והציפורניים. המחלה נקראת גם "קללת הרופא".

חשוב לבחור בטיפול מותאם אישית

מחלת Dupuytren היא עיוות כרוני ומתקדם של העור הגורם לעיבוי לא אחיד של קפלי העור. זה יכול להיגרם מגורמים שונים ואינו מדבק. מחלת דופויטרן היא הפרעה תורשתית הפוגעת בעור ועלולה לגרום להצטלקות. זה גורם לנזק בלתי הפיך לעור ויכול להשפיע על היבטים רבים בחייו של אדם.

מחלת דופויטרן היא מצב שכיח מאוד הפוגע בעור ובמפרקים. היא מאופיינת בהתפתחות של התעבות בעור ובאדמומיות הכואבת, שניתן לחוש באצבעות, בהונות ובשאר חלקי הגוף. זה בדרך כלל מלווה בכאבים עזים. מחלת דופויטרן היא מחלת עור כרונית, מתקדמת ובלתי הפיכה הפוגעת בכפות הידיים והרגליים. זה נגרם על ידי מוטציה בגן לקולגן. הגן ממוקם על כרומוזום 5 בעמדה 12q24.

מתגברים על הכאבים עם טיפול ראוי

מחלת דופויטרן היא אחת הסיבות השכיחות ביותר לכאבים כרוניים בכפות הידיים והרגליים. זה נגרם על ידי עיוות מכני בגידים המחברים את האצבעות לאצבעות הרגליים. על ידי פניה אל גורם רפואי ניתן לקבל מענה ראוי בתוך זמן קצר ולהבין בדיוק מה ניתן לעשות.

קראו עוד באתר: https://docatlan.com/

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל מה שרציתם לדעת על נשירת שיער
התעוררתם בבוקר וגילתם שערות על הכרית שלכם? נכנסתם להתקלח, התחלתם לחפוף את השיער ומצאתם את עצמכם עם...
קרא עוד »
ספט 19, 2019
מתי יש לפנות לטיפול באורתרוסקופית ירך?
יש מצבים בהם טיפול באורתרוסקופית ירך הינו הטיפול האידיאלי לפתרון בעיות בירך. האם שיטה ניתוחית זאת...
קרא עוד »
פבר 24, 2022
sdfds
[contact-form-7 id="261" title="טופס יצירת קשר...
קרא עוד »
מרץ 08, 2019