מה ההבדל בין איגרוף תאילנדי לMMA?

MMA הוא ספורט לחימה המשלב טכניקות מענפי קרב אחרים ואומנויות לחימה. אגרוף תאילנדי, לעומת זאת, הוא סגנון לחימה שמשתמש במכות, בעיטות ובמכות ברכיים ומרפקים.

ההבדל העיקרי בין אגרוף תאילנדי ל-MMA הוא סוג האגרופים והבעיטות המשמשים בכל אחד מהם. אגרוף תאילנדי מורכב מאגרופים, מרפקים וברכיים ואילו MMA מורכב מחבטות, בעיטה, התחבטות, זריקה או החזקת יריב על הקרקע בדומה לתרגילים של אימוני קרב מגע.

Muay Thai היא סוג של אומנות לחימה המשתמשת בכל הגוף כנשק. הוא פותח בתאילנד והפך בשנים האחרונות לפופולרי במערב. ההבדל העיקרי בין Muay Thai ל-MMA הוא שמואי תאי לא מאפשר בעיטות או אגרופים בראש.

תבחרו בסגנון שהכי מתאים לכם

Muay Thai היא צורה של אומנות לחימה שמקורה בתאילנד. הוא ידוע בשימוש שלו במרפקים ובברכיים, כמו גם במיקוד שלו בטכניקת קלינצ'ינג. אומנויות לחימה מעורבות (MMA) הוא מונח מקיף לכל ענף ספורט לחימה המאפשר גם פגיעה וגם התמודדות, גם בעמידה וגם על הקרקע.

לשני ענפי הספורט יש הרבה קווי דמיון, אבל יש להם גם כמה הבדלים מרכזיים. למואיי תאי יש את ההבחנה של אומנות לחימה מסורתית יותר שמקורה בתאילנד. MMA נוצר במקור כדי לאפשר ללוחמים להתחרות במגוון רחב יותר של משחקים מבלי לשנות סגנונות או דיסציפלינות באמצע הקריירה שלהם – זה הפך להרבה יותר פופולרי בשנים האחרונות עם עלייתם של קידומי MMA כמו UFC.

תלמדו איך להגן על עצמכם

ההבדל הכולל בין Muay Thai ל-MMA הוא שמואי תאי מתמקד בעיקר בטכניקות קלינצ'ינג בעוד ש-MMA מאפשר טכניקות פגיעה והתמודדות ממצב עמידה או מקורקע. יחד עם זאת, שני סוגי אימונים אלו נכללים בקטגוריה של שיעורים בהגנה עצמית, אותם כל גבר ואישה צריכים ללמוד בכל גיל.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מסיכות סונוביה נגד קורונה – מה היתרון שלהן?
כל אחד מאיתנו יודע ומכיר כיצד נראות מסכות קורונה סטנדרטיות. לצערנו הרב, מסכות אלו הפכו להיות חלק בלתי...
קרא עוד »
דצמ 01, 2021
פעמון אלחוטי לקשישים – למה צריך אותו?
פעמון אלחוטי למבוגרים הוא אמצעי אבטחה מצוין לקשישים. באמצעותו הם יכולים לענות על הדלת מכל מקום בבית,...
קרא עוד »
נוב 08, 2022
ניקוי מזגנים – איך נכון לעשות את זה
ניקוי המזגן חיוני כדי לשמור על יעילותו, למנוע צמיחת עובש וחיידקים ולהבטיח זרימת אוויר נקי ובריא....
קרא עוד »
אוק 04, 2023