מסיכות סונוביה נגד קורונה – מה היתרון שלהן?

מסיכות סונוביה נגד קורונה

מסיכות סונוביה נגד קורונה

כל אחד מאיתנו יודע ומכיר כיצד נראות מסכות קורונה סטנדרטיות. לצערנו הרב, מסכות אלו הפכו להיות חלק בלתי נפרד מחיינו בשנתיים האחרונות, אנחנו לוקחים אותן איתנו לכל מקום ונדרשים להשתמש בהן בכל מקום, בכל זמן, בין אם אנחנו במרחב סגור או פתוח, בין אם מדובר בתקופה בה המגיפה נמצאת בשיאה או כשהיא נמצאת בירידה. 

לצד מסכות סטנדרטיות, אנחנו יכולים למצוא עוד סוגים של מסכות, כאלה המיועדים לצוותים רפואיים. מדובר על מסיכות של חברת סונוביה, חברה ישראלית קטנה אשר יש לה את היכולות, הידע והאמצעים לייצר מסיכות ברמה מאוד גבוהה המיועדים ספציפית עבור צוותים רפואיים. 

ההבדל בין צוותים רפואיים לקבוצת אחרות של אנשים הוא בכך שמדובר באנשי מקצוע שבאים במגע עם כמות עצומה של חולים או אנשים אשר קיים חשש שהם יידבקו. מעבר לכך, הם באים במגע עם אנשים שהמערכת החיסונית שלהם מאוד חלשה ואם הם יידבקו זה עלול לפגוע בהם. 

מה היתרונות של מסיכות סונוביה?

מסיכות סונוביה נחשבות איכותיות בזכות העובדה שהן כוללות בדים ברמה מאוד גבוהה, בדים אשר יכולים להגן על מי שמשתמש בהן מפני כל חדירה של חיידקים ונגיפים. מדובר על מסיכות בד שניתן להשתמש בהן שוב ושוב, הן נחשבות איכותיות מאוד ומתאימות ספציפית עבור אנשים שעובדים בבתי חולים או באים במגע עם עובדים באופן כזה או אחר. 

חשוב לציין מסיכות סונוביה נמכרות לא רק בישראל אלא גם במקומות נוספים בעולם, בתי חולים ומרכזים רפואיים מזמינים אותם עבור הצוותים שעובדים במקומות אלו. בכך הפכה חברת סונוביה לאחת המובילות בתחום וללא ספק לאחת המצליחות בו. זו גאווה ישראלית גדולה, בפרט כשמדובר על חברה קטנה מאזור המרכז.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חיסונים לחתולים – אילו חיסונים אסור לכם לפספס
החלטתם לגדל חתולה? עליכם לדעת שחובה לחסן את החתולים אצל וטרינר מומחה מפני מחלות שונות. חיסונים אלו...
קרא עוד »
אוק 31, 2020
יישור שיניים – אילו סוגים זמינים? ואיך תדעו מה מהם מתאים לכם?
אורתודונטיה היא ענף ברפואת שיניים המתמקד בתיקון אי התאמות שיניים ושיפור המראה והתפקוד של השיניים. עם...
קרא עוד »
יול 15, 2023
רפואה סינית – לימודים שמביאים פרנסה
המטרה של כל צעיר וצעירה שהולכים ללמוד מקצוע מסוים, היא בסופו של דבר להתפרנס ממנו. כלומר, הם מעוניינים...
קרא עוד »
דצמ 02, 2021