פעמון אלחוטי לקשישים – למה צריך אותו?

פעמון אלחוטי למבוגרים הוא אמצעי אבטחה מצוין לקשישים. באמצעותו הם יכולים לענות על הדלת מכל מקום בבית, במקום ללכת עד לדלת הכניסה ולהסתכן בפציעה. פעמוני דלת אלחוטיים הם גם דרך מצוינת עבור אנשים עם מוגבלות להישאר מחוברים עם יקיריהם.

פעמוני דלת אלחוטיים לקשישים הם דרך לוודא שהם תמיד יכולים לקבל עזרה כשהם צריכים אותה. הם דרך קלה לוודא שהקשיש לעולם לא יישאר לבד ובסכנה.

למה זה כדאי? 

פעמוני דלת אלחוטיים לקשישים מספקים דרך ליצור קשר עם מישהו במקרה חירום, כדי שיוכלו להיות שם בהקדם האפשרי. זה חשוב במיוחד מכיוון שקשישים רבים גרים לבד ואין מי שבודק אותם כל היום.

פעמוני דלת אלחוטיים הופכים פופולריים יותר ויותר בקרב קשישים. מכשירים אלו מאפשרים לקשישים לדעת כאשר מישהו בדלת שלו מבלי שיצטרך לגשת אל הדלת ולענות לה. זה עוזר להם לשמור על עצמאותם בכך שהם לא צריכים לסמוך על אחרים לעזרה.

איך מתקינים?

פעמון אלחוטי לקשישים ניתן להתקין בכל בית עם דלת או שער, מה שהופך אותו למושלם עבור אנשים שגרים בדירות או בתים משותפים. זה גם לא דורש שום חיווט כדי להתקין, כך שזה לא יפגע בקירות או רצפות.

ישנם כמה סוגים שונים של פעמוני דלת אלחוטיים בשוק, אך ישנם שני עיצובים עיקריים:

-מסורתי – פעמון הדלת האלחוטי המסורתי פועל בדומה לפעמון קווי רגיל. יש לו מקלט שמתחבר לשקע ליד דלת הכניסה וכפתור לחיצה שמתחבר לחלק החיצוני של הבית או הדירה שלך.

-אינטרקום – מערכת האינטרקום מותקנת במרפסת הקדמית שלך או אפילו בחצר, כך שאתה יכול לראות מי נמצא בשער הקדמי שלך לפני שהם מצלצלים בפעמון שלך. לכן פעמונים כאלה מעולים עבור קשישים. 

להשיג באתר: https://www.gopapa.co.il/

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פענוח שיטות טיפול בקמטים: התאמת פתרונות יופי לכל
קמטים, אותם קווים עדינים שמתחקים אחר מסע חיינו על העור שלנו, היו נושא של קסם, השראה, ועבור חלקם, דאגה....
קרא עוד »
אוק 23, 2023
הדברת פשפש המיטה – בוחרים בהדברה ירוקה
אם אתם רוצים לשמור על הבריאות שלכם ושל בני המשפחה, כאשר אתם מחליטים להזמין שירות של הדברת פשפש המיטה,...
קרא עוד »
אוק 17, 2021
חיסונים לחתולים – אילו חיסונים אסור לכם לפספס
החלטתם לגדל חתולה? עליכם לדעת שחובה לחסן את החתולים אצל וטרינר מומחה מפני מחלות שונות. חיסונים אלו...
קרא עוד »
אוק 31, 2020