מיינדפולנס למתחילים

עם הדגש הגובר על מיינדפולנס בחיינו, אין זה מפתיע שיש עלייה במספר האנשים שכבר מתרגלים מיינדפולנס. מיינדפולנס הוא תרגול שכולל נוכחות, תשומת לב למחשבות ולרגשות שלך והשתחררות מהדאגות שלך.

מיינדפולנס הוא כלי רב עוצמה לחיים שלך. זה עוזר לך להתמקד במה שחשוב באמת ולא במה שאתה חושב שחשוב.

למעשה מיינדפולנס הוא תרגול של התמקדות ברגע הנוכחי וקבלת מה שקורה באותו הרגע. ניתן ללמוד סדנת מיינדפולנס ולהשתמש בדרך זו כדי לשפר בהירות מחשבתית, מיקוד ויצירתיות.

מה כולל תרגול מיינדפולנס למתחילים ?

מיינדפולנס הוא תרגול הכולל נוכחות, תשומת לב למחשבות ולרגשות שלך ושחרור מהדאגות שלך. זה מבוסס על הרעיון שהמחשבות שלנו קובעות את הרגשות שלנו, כך שנוכל להיות מודעים למה שמתרחש במוחנו על ידי התבוננות בהם. זה יכול להוביל למצב נפשי שבו אנחנו פחות תגובתיים, פחות אובססיביים למחשבות שליליות ויותר מסוגלים להיות יותר נוכחים עם עצמנו והאנשים שאנחנו אוהבים. במצב זה, אתה יכול להרגיש יותר רגוע ובטוח בעצמך ובאנשים סביבך.

מיינדפולנס הוא כלי רב עוצמה שיכול לעזור לך להשיג את המטרות שלך. זה גם יכול לעזור לך להתמודד עם הלחצים והאתגרים של החיים. כיום, אנשים רבים אינם מודעים ליתרונות של מיינדפולנס, אך חשוב לכל אחד ללמוד על מיינדפולנס.

סדנת מיינדפולנס למתחילים

מיינדפולנס היא מיומנות חשובה מאוד וזו שכולנו צריכים לטפח. מיינדפולנס, כמו כל מיומנות אחרת, ניתנת ללמידה והיא לא משהו שאתה יכול פשוט לאסוף בן לילה.

סדנה זו נועדה ללמד אנשים כיצד ליישם פרקטיקות מבוססות מיינדפולנס בחיי היומיום שלהם. סדנת מיינדפולנס למתחילים תעזור לאנשים ללמוד את היסודות של מיינדפולנס וכיצד ניתן ליישם אותו בחייהם.

הסדנה תספק למשתתפים כלים מעשיים, כגון מדיטציות מונחות, אפליקציות מדיטציה, הדמיות מודרכות ופעילויות מודרכות עצמיות שבהן הם יכולים להשתמש כדי לשפר את כישורי התודעה שלהם ולהגביר את רווחתם.

מיינדפולנס היא מיומנות חשובה שיש בקריירה יצירתית. זה עוזר לך להיות יותר ממוקד ופרודוקטיבי. אם אתה לא בטוח איך להתחיל או אם אתה רק רוצה ללמוד מיינדפולנס, הסדנה הזו תעזור לך להתחיל עם מיינדפולנס.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך תדעו שקיבלתם חוות דעת רפואית טובה?
כיום אי אפשר לנתק את הממסד המשפטי מן הממסד הרפואי. עלינו לזכור כי מדובר בשני ממסדים חשובים ביותר...
קרא עוד »
דצמ 23, 2018
כל היתרונות של אומגה 3
העולם של תוספי התזונה הוא נרחב וכל העת ישנם תוספים חדשים אשר מתווספים אל המדף של בית מרקחת פמילי פארם...
קרא עוד »
דצמ 11, 2018
למה יש הרבה נזילות וליחה בבוקר?
חורף , קיץ, סתיו או אביב, לכולנו יש את הבקרים המנוזלים ומלאי הליחה שתוקפים אותנו במפתיע. לכל אחד ואחת...
קרא עוד »
נוב 17, 2019