חוק הנגשת מקומות לנכים

הנגשת מקומות לנכים

אין מחלוקת על כך כי חברה נמדדת על פי היחס שלה לשונה. זה לא חוכמה להיות נחמדים לאנשים דומים לנו אלא זה חוכמה מאוד גדולה להיות נחמדים אל אנשים אשר שונים מאתנו. על רקע זה יש לציין כי לישראל יש עוד דרך ארוכה ללכת ביחס שלה אל אנשים עם מוגבלויות ויש עוד המון מה לעשות גם בחינוך של החברה וגם בתנאים הפיזיים שיש בארץ שלנו לנכים. עם זאת יש לציין כי במהלך השנים נעשו צעדים בכיוון הנכון בכדי לשנות את המצב הלא טוב ששרר בארץ. אחד הצעדים המרכזיים ביותר שנעשו בתחום זה הוא ללא ספק חוק הנגשת מקומות לנכים אשר מסדיר את האופן שבו על בתי עסק ומוסדות ציבור להתנהל ועל מה שהם צריכים לעשות בכדי להנגיש את המקום שלהם לנכים. זהו חוק חשוב ויש לברך עליו.

מדוע כל כך כדאי להתייעץ עם יועץ בטיחות לפני שמיישמים את החוק?

אך העובדה כי חוקק חוק לא אומרת כי הכול ברור עכשיו וכל אחד יודע בדיוק מה לעשות. האמת היא שרב הנסתר על הגלוי ופעמים רבות כאשר אדם מן היישוב ללא ידע משפטי או הבנה הנדסית בא ליישם את החוק הוא פשוט נתקל באלף ואחד סימני שאלה. אז כיצד ניתן להתגבר על הקושי הזה? כיצד נבטיח כי העסק שלנו יהיה מותאם לנכים וכך גם נעמוד בדרישות החוק וגם לא נפסיד אלפי לקוחות פוטנציאליים? התשובה היא שאנחנו צריכים לפנות אל יועץ בטיחות אשר ידריך אותנו במדויק מה לעשות וכיצד להנגיש את העסק שלנו לנכים. כך נמלא אחר הוראות החוק במדויק ונהיה בטוחים כי העסק שלנו מתאים לכלל החברה וזה דבר חשוב ביותר.

האם העלות של יישום החוק היא גבוהה?

אתם צריכים להבין כי אם תפנו אל יועץ בטיחות דרך אתר https://www.betihuty.co.il/ הוא יבטיח לא רק שהעסק שלכם יעמוד בדרישות החוק ויתאים לנכים אלא גם שאתם תבצעו את השיפוצים הללו בזול וזהו יתרון עצום המהווה סיבה נוספת מדוע כל כך כדאי לפנות אל יועץ בטיחות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חמאת שיאה – כל האמת מאחורי המוצר הנמכר ביותר
אחד המוצרים הפופולאריים והנמכרים ביותר כיום הוא חמאת שיאה. המוצר הינו שמן מוצק שמפיקים אותו מליבת...
קרא עוד »
נוב 04, 2019
איך משחקים וצעצועים תורמים להתפתחות הילד?
לפי ארגון הבריאות העולמי, ילדים הם העתיד של האנושות. הם ינהלו חיים טובים יותר מהוריהם, והם צריכים...
קרא עוד »
נוב 23, 2022
איזה חטיף חלבון מומלץ? חטיפי חלבון מומלצים לתפריט התזונה
כולנו מודעים לקשר הישיר בין התזונה שלנו לבין התחושה הפיזית והנפשי. כאשר אנחנו מקפידים על תזונה נכונה...
קרא עוד »
מאי 30, 2021