מה זה פדיקור רפואי?

פדיקור הוא חלק חשוב מאוד משגרת היופי. תהליך זה הוא הרבה יותר מסתם גזירת ציפורניים ושיוף כפות הרגליים. פדיקור מקצועי ואיכותי כולל טיפול וטיפוח ציפורניים, כפות רגליים, בהונות ואצבעות וכל מה שביניהם. פדיקור טוב כרוך בתשומת לב לפרטים ויכולת להסיר את כל תאי העור המתים שנותרו מאחור לאורך זמן. הדרך הנכונה לעשות זאת היא עם שמן לציפורן ומסיר לציפורניים באיכות טובה שתוכננה במיוחד לצורך הסרת תאי עור מתים.

נוסף לשגרת טיפוח קבועה, טיפולי פדיקור שוטפים עשויים לסייע לנו לשמור על בריאות כפות הרגליים שלנו, כשהדרך לעשות זאת היא באמצעות טיפולי פדיקור רפואיים הנעשים על ידי פדיקוריסטים מוסמכים בתחום.

מה ההבדל בין פדיקור לפדיקור רפואי?

פדיקור הוא שירות אסתטי המסיר תאי עור מתים ומותיר את העור חלק ורך. אפשר לומר כי שירותי הפדיקור כוללים סוג של מניקור וסוג של טיפול יופי הכולל שיוף, עיצוב, ליטוש ועיצוב ציפורניים – כאשר טיפולים אלו נעשים באצבעות ובציפורניים של כפות הרגליים ולא בידיים. טיפולי הפדיקור נחשבים לשירותי ביוטי מאוד אישיים ומשימתה של פדיקוריסטית מקצועית כרוכה בטכניקות וכלים שונים.

פדיקור רפואי לעומת זאת הוא הליך שבו מטפלים בכפות הרגליים של הלקוח במוצרים ובטיפולים שונים. מדובר על טיפול מרגיע, טיפולי והיגייני לבעלי ציפורניים וכפות רגליים המושפעים ממצבים רפואיים שונים כמו סוכרת, דלקת פרקים או מחלות אחרות המשפיעות על המראה והבריאות של רגליהם. טיפולי הפדיקור הרפואי כוללים טיפולים של הסרת תאי עור מתים מכפות הרגליים ומריחת תכשיר מקומי על האזורים הפגועים, כך שתהליכים אלו עשויים להבריא ולחדש את העור, ציפורניים ובריאות כפות הרגליים של המטופלים.

אילו טיפולים מתבצעים במכוני פדיקור רפואי?

אלו הסובלים מבעיות כמו פטרת ציפורניים, ציפורן חודרנית, יבלות ברגליים ועור קשה ויבש בכפות הרגליים יכולים למצוא פתרון מהיר ואיכותי לבעיותיהם באמצעות מכון פדיקור רפואי מקצועי ומומחה בתחום.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך תדעו שקיבלתם חוות דעת רפואית טובה?
כיום אי אפשר לנתק את הממסד המשפטי מן הממסד הרפואי. עלינו לזכור כי מדובר בשני ממסדים חשובים ביותר...
קרא עוד »
דצמ 23, 2018
טיפולי קוסמטיקה לגבר – לא רק לנשים
במשך שנים ארוכות, היה נהוג לחשוב שטיפולי קוסמטיקה מיועדים אך ורק לנשים. גברים לא היו מתקרבים אליהם,...
קרא עוד »
אוק 01, 2020
ניתוחי חניכיים רגנרטיביים – סוגים
מחלת חניכיים היא מצב חמור ומתקדם הפוגעת בצורה דראסטית בבריאות הפה. עם זאת, כאשר זה מתחיל, אתם עלולים...
קרא עוד »
ינו 21, 2022