ניתוחי חניכיים רגנרטיביים – סוגים

מחלת חניכיים היא מצב חמור ומתקדם הפוגעת בצורה דראסטית בבריאות הפה. עם זאת, כאשר זה מתחיל, אתם עלולים בכלל שלא להבחין בכך. התסמינים נפוצים של השלבים המוקדמים במחלת חניכיים יהיו לרוב חניכיים אדומות, מודלקות, נפוחות ומדממות בעת צחצוח והעברת חוט דנטלי.

ככל שמחלת חניכיים הולכת ומתקדמת, היא רק מחמירה. בסופו של דבר, מחלות חניכיים עלולים ליצור מצב של נסיגת חניכיים, שיניים רפויות ואפילו עד אובדן שיניים.

לשמחתנו, יש כמה אופציות של טיפולים רגנרטיביים בהם בריאות הפה חוזרת למיטבה כפי שהיא הייתה טרם המחלה!

טיפולים רגנרטיביים – הקצעת שורשים

במסגרת טיפולי אבנית והקצעת שורשים מנקים ניקוי עמוק את השיניים והחניכיים שלכם. הסרת האבנית כרוכה בשימוש בכלי אבנית מיוחדים להסרת הרובד הקשיח שנדבק על פני זגוגית השן. חיידקים ופסולת אחרת ממשטחי השיניים גם כן יכולים לשגשג על פני אותה שכבה. הקצעת שורשים היא הליך המחליק את משטחי שורשי השיניים, מסיר רובדי אבנית, חיידקים ורעלים. על פני המשטח החלק והחדיש של השיניים שלכם, יהיה לחיידקים קשה יותר לחדש את הרובד החדש. ההליך מסתיים עם שטיפה אנטיבקטריאלית מתחת לקו החניכיים על מנת להשמיד את כל החיידקים שנותרו.

ניתוחי כיס חניכיים עמוק

כאשר החניכיים שלכם מתנפחות, הן עלולות להתרחק מהשיניים שלכם, מה שיוצר הופעה של "כיסים" בין שן לשן, ובין שן לחניך. במצב זה חיידקים יכולים להצטבר בכיסים אלו ומשם לתקוף את רקמות החניכיים הפנימיים והעמוקים. ככל שהחניכיים מתנפחות יותר, הכיסים גדלים ברמה יותר עמוקה ובהתאם לכך מצבור החיידקים מסוכן יותר. ניתוחי חניכיים רגנרטיביים מסייעים להפחתת הכיסים ונועד על מנת לחסל את אותם הצטברויות חיידקים בתוך אותם כיסים וניסיון לסתום את אותם כיסים לאחר מכן, או להביאם למצב בו הם יחלימו בפרוצדורה טבעית מיטבית.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה שחשוב לדעת לפני שמגיעים לטיפול זוגי
בחרתם להגיע לטיפול זוגי- בהצלחה! ברכות! אתם בכיוון הנכון. אתם מתחילים בתהליך שיהפוך אתכם לזוג חדש....
קרא עוד »
דצמ 17, 2018
שליטה באמנות של מניעת אבנים בכליות: מה שאתה באמת צריך לדעת
אבנים בכליות הן יותר מסתם אי נוחות כואבת. הם קריאת השכמה, שקוראים לך לחשוב מחדש על בחירות אורח החיים...
קרא עוד »
דצמ 05, 2023
מה זה NLP
NLP ראשי תיבות של "תכנות נוירו-לשוני". זהו סוג של פסיכותרפיה המשתמשת בדפוסי שפה כדי לשנות את האופן שבו...
קרא עוד »
נוב 02, 2022