סטטוסקופ למכירה

סטטוסקופ למכירה

סטטוסקופ למכירה

מחפשים סטטוסקופ לקליניקה הרפואית שלכם? רוצים להיות בטוחים שאתם קונים את הציוד הרפואי שלכם מספק מורשה ומתאים? בדיוק בשביל זה, הכנו עבורכם מאמר חשוב בנושא. כאן נלמד איך לבחור סטטוסקופ מקצועי ומתקדם.

סטטוסקופ למכירה 

קליניקות רפואיות פרטיות ומרפאות שכונתיות חדשות, קונות ציוד רפואי רב ומתהדרות הציוד רפואי הולם. יש כמה דרכים לקנות את הציוד הזה. ברשת, קיימים אתרים רבים לממכר מכשירים וציוד רפואי רב שתוכלו לרכוש לעצמכם.

בין אם יש לכם מרכז רפואי קטן או אם אתם מתכוונים לפתוח מרפאה שכונתית חדשה בעיר מגוריכם, כדאי שאת הציוד הרפואי שלכם, כמו למשל סטטוסקופים ומכשירי החייאה, תקנו מספר מורשה על ידי משרד הבריאות בלבד.

למה משמש הסטטוסקופ? 

סטטוסקופ למכירה, הוא מכשיר המשמש להעברת צלילים בווליום נמוך, כגון פעימות לב (או קולות מעיים, ורידים או עוברים) לאוזן הרופא. סטטוסקופ, עשוי להיות מורכב משני חלקי צינורות מפוצלות המחוברות באמצעות צינור גמיש לסרעפת המונחת על עור המטופל. 

הסטטוסקופ, הפך לאחד מסמלי מקצוע הרפואה. ניתן לאתר את מקורות הסטטוסקופ לרופא הצרפתי ל'נק, שבשנת 1819 המציא דגם גולמי שהורכב מקופסת עץ ששימשה לעזור לרופאים לשמוע את הקולות בתוך חלל החזה. מאז, הוא כמובן עבר שינויים רבים.

קניית ציוד רפואי 

כדי לקנות ציוד רפואי, תצטרכו לבחון כמה מקומות שיכולים לספק לכם את הציוד הנכון. לא כל מקום שמוכר ציוד רפואי באמת עושה זאת באישור, ולכן, תצטרכו לברור לכם את המקומות המומלצים והתקינים מבחינת משרד הבריאות כמו אריאל מדיק הדרכות וציוד רפואי.

כיוון שציוד רפואי הוא ציוד מסוים ומוגדר מאוד, נהיה צריכים לקנות אותו רק במקומות שמוחזקים כאמינים לממכר ציוד כזה. גם מבחינת העלות, המחיר יהיה תמיד נמוך יותר במרפאות המוכרות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גללים של חולדה
כל אחד עלול לחזור הביתה באחד הימים ולגלות לחרדתו גללים של חולדה. מדובר ללא ספק באחת ההפתעות הפחות...
קרא עוד »
נוב 20, 2020
כיצד קנאביס רפואי מועיל לחולים?
בשנים האחרונות, אנחנו שומעים יותר ויותר על אנשים שצורכים קנאביס לצרכים רפואיים. תחום זה נחשב לאחד...
קרא עוד »
יונ 06, 2020
ויאגרה בתל אביב למי שאוהב לחגוג
ישנם גברים שלא יתקשו לקיים יחסי מין, לפחות בכל הקשור להיבט הפיזי. הם נמצאים בשיא כושרם, בשיא אונם, ושום...
קרא עוד »
ינו 27, 2022