ספירולינה כל מה שאתם צריכים

ספירולינה

ספירולינה

למי שעדיין לא נחשף למושג – מזונות על או סופר פוד בלע"ז, נעניק כאן הסבר קצר. מזונות העל הם מזונות מיוחדים אשר מאפיינים אותם כמויות גבוהות של נוגדי חמצון, של חלבון ושל חומרים שונים אשר משפיעים לטובה על האדם הנוטל אותם. מקבול לומר כי אדם הצורך את מזונות העל נהנה מבריאות טובה יותר כאשר בעזרת מזונות העל ניתן להגיע לאיזון מצבים שונים כמו סוכרת, יתר לחץ דם,  כולסטרול גבוה ועוד. מעבר לכך ניתן להגיע לריפוי מהיר של דלקות או של זיהומים שונים בגוף ולהאיץ את הריפוי העצמי.

ספירולינה – לא מיותר לאף אחד

גם אם אתם לא חסידים של כל מזונות העל ואתם נוטים להאמין בירקות שאתם מוצאים אצל הירקן המקומי כדאי בכל זאת שתכירו ואף תבדקו את המזונות המיוחדים הללו אשר מאופיינים ביתרונות שאנחנו לא מוצאים במזונות הרגילים, הכי בריאים שיש במקרר הביתי או המקרר בסופר.

אז נכון שהמקור של אותם המזונות הוא במקרים רבם שווקי הודו אפופי הזבובים, כאשר כאן בארץ המחיר שלהם נוסק פלאים בגלל שהם מאוחסנים כבוד במקרר בצורה שמורה ומכובדת במיוחד.

מעבר לכך, המוצרים כאן בארץ זוכים ליחס מכובד ביותר ולהערצה עיוורת של ישראלים רבים.

חשוב לדעת!

כדאי לדעת כי הספירולינה היא למעשה מזון שנועד עבור האסטרונאוטים לפני שהם יוצאים לחלל. זה אומר הכול. כי מזון מארזי ספירולינה שמייעדים אותו לאסטרונאוטים, ברור כי זהו אוכל מיוחד במינו עם כל היתרונות הבריאותיים.

כדאי לדעת כי עם נטילה של תוסף הספירולינה או ספירולינה קפואה למכירה ניתן לתמוך ולהוסיף רבות לכל אחד ובמיוחד לספורטאים. התוצאה היא חוסן פיזי, בריאות טובה יותר וכן ריפוי מהיר במיוחד במקרים של מחלות, של דלקת, של זיהומים ועוד.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לבחור בימבה לילדים
בתור הורים לילדים קטנים, אין כל צל של ספק שאתם רוצים עבורם אך ורק את הטוב ביותר. בכל פעם שאתם צריכים...
קרא עוד »
ינו 12, 2022
הדברת נמלים – הזמינו איש מקצוע
הנמלים שמצאתם בביתכם יכולות להיעלם בדיוק כפי שהן הגיעו בתוך זמן קצר. עליכם רק לפנות אל גורם מקצועי...
קרא עוד »
ספט 29, 2021
אילו פתרונות מקבלים מחברת סיעוד
מעטים האנשים אשר אחד מבני משפחתם לא היה במצב שבו הוא הופך לסיעודי. למעשה אפשר לומר כי זה מצב מאוד לא...
קרא עוד »
יונ 25, 2019