מרפאה אורתופדית

מרפאות אורטופדיות הן מקום נפוץ עבור אנשים לבקר כאשר הם נפצעים. הם מציעים שיכוך כאבים, פיזיותרפיה ושיקום.

מרפאה אורטופדית היא מתקן רפואי המתמחה בטיפול וטיפול באנשים עם בעיות אורטופדיות. מרפאות אורטופדיות משמשות לעתים קרובות אתלטים, רקדנים ואנשים בעלי ביצועים גבוהים אחרים הזקוקים לטיפול רפואי עבור פציעות.

מרפאות אורטופדיות מאוישות בדרך כלל בצוות של רופאים, אחיות ואנשי מקצוע רפואיים אחרים. בנוסף במרפאה יש גם טכנאים האורטופדים המעניקים טיפול למטופלים ומבצעים הליכים כגון גבס, סדים ותחבושות.

תפקידם של טכנאים אלו הוא חיוני להבטיח שהמטופלים יקבלו טיפול איכותי. הטכנאים אחראים לוודא שלמטופלים יש ציוד מתאים לתמיכה בטיפול שלהם. הם גם מספקים סיוע במשימות יומיומיות כמו החלפת חבישה ומריחת תרופות.

מחפשים אורטופד בירושלים? זקוקים לאביזרי אורטופדיה >>> 

אילו שירותים ניתנים במרפאה אורתופדית?

המרפאה מעניקה טיפול בפציעות ומחלות של מערכת השרירים והשלד. זה כולל מפרקים, עצמות, רצועות, גידים, שרירים ועצבים. השירותים שהם מספקים הם:

– אבחנה

– טיפול

– שיקום

במרפאה האורטופדית ניתן למטופלים מגוון רחב של שירותים המתמקדים בבריאותם וברווחתם הכללית. רופאים אלו מספקים טיפול לפציעות, שברים ומצבים אחרים. הם מציעים גם פיזיותרפיה, טיפול בפצעים ורפואת ספורט.

המרפאה האורטופדית היא המקום אליו פונה המטופל לטיפול בכל סוג של פציעה או מחלה הפוגעת במערכת השרירים והשלד.

במרפאה תוכלו למצוא גם לא מעט מוצרים שתוכלו לרכוש כמו חבישות, מוצרי לחץ לאחר ניתוח ומוצרי אורתופדיה שיעזרו לכם בתהליך השיקום וההחלמה.

לסיכום, אם נפצעת כתוצאה מפעילות ספורטיבית או הייתם מעורבים בתאונת דרכים, או עברת ניתוח ואתם זקוקים לטיפול אורטופדי מקיף בעזרת רופא אורתופד מומחה פנו עוד היום לקבלת שירות במרפאה אורתופדית ובה עובדים המומחים הטובים ביותר בתחום האורתופדיה לצד המכשור החדשני והמתקדם ביותר בתחום.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
7 יתרונות של צמחי מרפא
בריאים יותר כל אדם רוצה להיות בריא כמה שיותר וכיום ברור כי הבריאות מושפעת בצורה ניכרת ממה שאנחנו...
קרא עוד »
נוב 26, 2018
איך מתאימים עדשות מגע סקלרליות?
עדשות המגע מציעות לנו פתרונות נפלאים ומקלים מאוד. ואנשים שנאלצו תמיד להרכיב משקפיים או להתמודד עם...
קרא עוד »
פבר 10, 2020
תה שחור או תה ירוק – מה ההבדל?
תה, שחור או ירוק, אהוב על אנשים בכל רחבי העולם. תה ירוק וגם תה שחור, מיוצרים מעלים של צמח קמליה סיננסיס...
קרא עוד »
אוג 01, 2021