מיטות סיעודיות לכל אחד

לראות קרוב מתחיל לאבד מיכולותיו לקראת זיקנה ונדרש לטיפול סיעודי זו חוויה בהחלט מאוד לא נעימה. מדובר על חוויה שדורשת משאבים כלכליים, טכניים ונפשיים מכל הנוגעים בדבר. מה שאנחנו יכולים לעשות הוא לתת לכם את המעטפת ואת התמיכה הטובים ביותר כדי שאתם והאדם היקר לכם תרגישו הכי טוב שאפשר לאורך כל התהליך הלא פשוט הזה. כאן ריכזנו עבורכם את הסיבות בגינן מומלץ לרכוש מיטה סיעודית. אנחנו עושים כמיטב יכולתנו כדי לתת לכם את המוצר האיכותי ביותר והנוח ביותר, לא רק זה, אלא היה לנו חשוב להביא לכם מוצר שנראה טוב כדי שהתהליך כולו ירגיש קצת יותר טוב, עד כמה שניתן.

אז למה מיטות סיעודיות

מיטות סיעודיות יוצרו במכוון כדי להתאים לטיפול סיעודי באדם קרוב. יש להן כמה אלמנטים שהופכים אותן איכותיות וטובות ואותן כמובן נמנה כעת:

  1. המיטה גבוהה: מה שמאפשר למטפל לדאוג למטופל היטב. בין אם מדובר על רחיצה שלו ובין אם מדובר על טיפול פיזי אחר. המיטה הגבוהה מקנה גישה נוחה יותר בסופו של דבר.
  2. המיטה מאפשרת לכוון אותה כך שהמטופל יכול להתרומם לישיבה: החוויה הזו, שאדם יכול לשכב לנצח בלי להתיישב היא חוויה מאוד לא פשוטה. לכן היה חשוב ליצור מיטה שתאפשר מתן תזוזה נעים ונוח. בין היתר ניתן להרים את הרגליים כדי להוריד בצקות שנוצרות במקרים כאלו הרבה פעמים.
  3. למיטה יש מגנים שתפקידם להגן מפני נפילות: נפילות הן דבר נורא עבור אדם שצריך סיוע סיעודי. מכאן שחשוב היה ליצור מיטה שתיתן את המענה הזה באופן מלא.

אצלנו תמצאו ציוד מעולה ואיכותי

אנחנו כאן בחרת טבע החיים עם אנשי צוות מעולים ועם שירות טוב ואיכותי. מוזמנים ליצור קשר.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה כולל מבחן מיני מנטל?
מה זה מבחן מיני מנטל? מיני מנטל או באנגלית MMES זהו מבחן אשר מטרתו באה לבדוק את הרמה הקוגנטיבית (שכלית)...
קרא עוד »
מרץ 09, 2021
אילו דברים ניתן לעשות כדי להקל על פריצת דיסק?
פריצת דיסק היא מצב רפואי שבו המרכז הרך דמוי הג'ל של דיסק בין חולייתי דוחף דרך קרע בשכבה החיצונית של...
קרא עוד »
נוב 26, 2022
תיקון הליכון חשמלי – כל מה שרציתם לדעת
המודעות לשמירה על הכושר עלתה מאוד בשנים האחרונות. כולנו מודעים לכך כי ישנה חשיבות רבה לפעילות...
קרא עוד »
ינו 10, 2021