מחלקה סיעודית בתוך דיור מוגן – 3 יתרונות

מחלקה סיעודית

מחלקה סיעודית

אנשים מבוגרים רבים אשר הם עצמאיים, בוחרים לגור בדיור מוגן כדי להימצא במקום שקיימת בו השגחה רפואית ועם זאת הם נהנים מחיים עצמאיים ותרבותיים. היתרון הוא שהם אינם צריכים לדאוג לביצוע קניות, לבישול ארוחות או לניקיון החדר, כיוון שזהו חלק מהמערך הכללי במקום זה.

מחלקה סיעודית בתוך דיור מוגן

אם אדם מסוים גר כמה שנים בדיור מוגן ולאחר מכן חלה הידרדרות במצבו, הוא עובר למחלקה הסיעודית בתוך המקום המוכר לו, בו נמצאים חברים רבים שלו כך שלא מזיזים אותו מהמקום הטבעי אשר מוכר לו, מקום שהוא רגיל אליו אלא רק מעבירים אותו למחלקה אחרת וחבריו מגיעים כדי לבקר אותו ולהקל על המעבר. כך גם לגבי בני זוג אשר אחד מהם עובר למחלקה זו לאור הידרדרות בריאותית המצריכה זאת והשני נמצא אתו שעות רבות.

מעבר לכך, המטופל מכיר את הצוות הרפאי ואת הרופא כך ששומרים על הקיים ולא מבצעים שינויים תהומיים כדי לא ליצור חוסר שביעות רצון מהמצב החדש. החשיבה היא לבצע מעבר חלק ונעים ככל האפשר.

לאור תקופת השהייה הארוכה של האדם המבוגר כעצמאי בדיור המוגן, כל הנושאים הכספיים מסודרים, יש לבצע שינוי של העלות החודשית בהתאם לעלויות הנדרשות ולפנות את החדר ששירת אותו לאורך השנים. כך הילדים לא צריכים להתרוצץ ולחפש פתרונות במקומות לא מוכרים או רחוקים גיאוגרפית. כאן הקשיש עובר מהדיור העצמאי למחלקה הסיעודית אשר ממוקמת בתוך המתחם של הדיור המוגן.

אם מדובר במוסד אשר מוכר על ידי משרד הבריאות ובמידת הצורך, יטפלו הילדים בסיוע אנשי הצוות בנושא קבלת קוד רפואי של משרד הבריאות, כדי להפחית את העלויות החודשיות הכבדות.

לעוד מידע בקרו באתר https://betgilpaz.co.il/

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל מה שרציתם לדעת על נשירת שיער
התעוררתם בבוקר וגילתם שערות על הכרית שלכם? נכנסתם להתקלח, התחלתם לחפוף את השיער ומצאתם את עצמכם עם...
קרא עוד »
ספט 19, 2019
חברות סיעוד – מה צריך לדעת לפני שנעזרים בהם
על מנת להצליח לבחור את חברת הסיעוד הטובה והמתאימה ביותר עבור הצרכים שלכם, חשוב להכיר כמה נקודות...
קרא עוד »
נוב 14, 2020
איך בוחרים בית אבות בשרון
ההחלטה לשכן קשיש או תשוש נפש היקר ללבכם בבית אבות, איננה החלטה קלה. מדובר בסופו של דבר במקום המנוטרל...
קרא עוד »
ינו 02, 2019