איך תדעי אם יש לך וסטיבוליטיס

טיפול בפוסט טראומה

חיי המין שלך מלווים בכאבים ואת לא יכולה לסבול זאת עוד? יתכן כי מדובר על וסטיבוליטיס. זהו מצב בו ישנה רגישות יתר באזור הנרתיק וכתוצאה מכך נשים סובלות מכאבים במהלך הריונות או קיום יחסי מין. בכל אופן, כיום מוצעים פתרונות ניתוחיים על ידי רופאים, כך שכל אישה שתחפוץ בכך תוכל להשיג מענה הולם למצב המעיק הזה.

 

כיצד רופא מומחה יוכל לסייע?

מנתח מיומן יוכל להסיר חלק מהפרינאום וכך להפוך את אזור מבוא הנרתיק לפחות רגיש. בדרך זו ניתן לשפר במידה ניכרת את איכות החיים של המטופלת ולאפשר לכם ללדת או לשוב לחיי מין מתוך נוחות מרבית והבנה כי מעתה ואילך היא לא צריכה לסבול יותר.

 

הכאב עלול להחמיר לאחר הלידה

היבט נוסף שתרצי לקחת בחשבון בכל הנוגע אל וסטיבוליטיס יהיה עצם זה שאלה שסובלות מכך עלול לסבול מכאבים עזים במהלך הלידה ולאחריה הכאבים המתמשכים יהיו חמורים יותר מאלה שהיו בדרך כלל לפני הלידה.

 

לאור זאת יהיה כדאי לשקול את האופציה לעבור ניתוח ולהתייעץ עם רופא וזאת כדי שתוכלי לעבור את הלידה בצורה קלה ככל האפשר. עם הפתרונות המוצעים היום על ידי עולם הרפואה תוכלי להיות בטוחה כי את בידיים טובות ובהחלט יש מה לעשות כדי להפוך את הוסטיבוליטיס לדבר שולי שלא יטריד אותך עוד.

 

התמודדות קשה – לא כדאי לדחות את הטיפול

מצב של וסטיבוליטיס יכול להוביל לפגיעה עצומה באיכות החיים ודחיית הפנייה אל הרופא לא תהיה חכמה. אם תרצי לשפר את איכות החיים שלך באופן מידי, תוכלי לקבוע תור כבר בזמן הקרוב לרופא מנוסה על מנת שיעניק לך פתרון איכותי ויבחן את מצבך האישי בצורה מעמיקה.

 

סובלת מכאבים? צרי קשר עוד היום עם פרופ' יעקב ברונשטיין

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דיספאגיה
הפרעת בליעה שמקורה בפגיעה באיזון הנוירולוגי של המוח כתוצאה ממחלות כמו פרקינסון או טרשת נפוצה נקראת...
קרא עוד »
פבר 28, 2022
כל הסיבות לשלב ויברטור בחיי המין שלכם
על האביזר ויברטור רבים שמעו, בין אם בסרטים או סדרות סקסיות ובין אם במפגשים בין חברות, או במסיבות...
קרא עוד »
אוק 25, 2020
טיפול טבעי ביבלות ברגליים
קיימים סוגים שונים של יבלות ברגליים. כל אחד מהם יכול לגרום סבל רב ואי נוחות, אבל לכל סוג אחר של יבלת יש...
קרא עוד »
אוג 08, 2021