ארונות לבתי חולים – כיצד נדע להתאים את הארונות לצרכים שלנו?

ארונות לבית חולים הם אלמנט חשוב ושימושי מאוד בבתי חולים. הם כלי מרכזי לשימוש רופאים, אחיות ומטפלים כאשר הם צריכים לאחסן את הציוד הרפואי שלהם. כמו כן, ארונות בית חולים אינם מיועדים רק לאחסון הציוד הרפואי הנחוץ במהלך היום, אלא גם לאחסון הציוד והחפצים הדרושים למטופלים. 

אבל עם הזמנים המשתנים וההתקדמות הטכנולוגית בתחום הבריאות, הגיע הזמן להתאים את הארונות הללו לצרכים של היום.

מה מאפיין ארונות לבתי חולים? 

רוב ארונות בית החולים עשויים ממתכת עם משטח מונע החלקה וקל לניקוי. לארונות בית החולים יש סוגים, גדלים וצורות שונות בהתאם לגודל בית החולים כך שניתן למצוא אותם בקלות בכל מקום נתון. הגדלים והצורות השונים מאפשרים נגישות קלה יותר לכל מטפל ולציוד שלו בעת הצורך. ארונות גדולים ועמוקים יכולים להכיל מגוון של אספקה שונה. ארונות נמצאים לעתים קרובות במרכז הרצפה כדי לספק גישה נוחה משני הצדדים. החלק העליון של הארון מוגבה כך שניתן לערום ולארגן פריטים מעליו.

לרכישת רהיטים למוסדות רפואה >>>

ארונות לבתי חולים – מה הצורך כיום?

ישנן דרכים רבות שבהן בתי חולים יכולים להתאים את ארונות בית החולים שלהם כדי לענות על הצרכים המשתנים שלהם. הם יכולים להוסיף שטח אחסון על ידי התקנת מדפים או מגירות, או שהם יכולים לשנות את מערכת התאורה הנוכחית שלהם עם תאורת LED כך שהיא חסכונית יותר באנרגיה וצורכת פחות חשמל מאשר תאורת ליבון.

צעד נוסף להתאמת הארונות הללו לצרכים העכשוויים הוא על ידי התקנת מנעולים אלקטרוניים עליהם הניתנים לפתיחה באמצעות סריקת קוד QR בטלפון. זה יבטל את הצורך במפתחות או כל התערבות ידנית אחרת תוך כדי לוודא שאף אחד לא יכול להתעסק עם הציוד הרפואי שלך.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
רפואה סינית – לימודים שמביאים פרנסה
המטרה של כל צעיר וצעירה שהולכים ללמוד מקצוע מסוים, היא בסופו של דבר להתפרנס ממנו. כלומר, הם מעוניינים...
קרא עוד »
דצמ 02, 2021
עקירת שן – כל מה שאתם צריכים לדעת על עקירת שיניים
עקירת שן היא הרבה פעמים פעולה לא נעימה במיוחד שתפקידה הוא להוציא שן זו או אחרת לאחר אבחנה על מנת לאפשר...
קרא עוד »
אפר 04, 2022
למה כדאי לרכוש מוצרים של חוה זינגבוים
היום ניתן למצוא יותר ויותר נשים, אשר מבינות את החשיבות של מוצרי טיפוח איכותיים ומקצועיים. אם בעבר רוב...
קרא עוד »
ספט 09, 2020