חיסון לכלב – אילו חיסונים יש לבצע?

הכלב הוא בעל חיים הדורש תשומת לב וטיפול מיוחדים. יש לחסן אותו באופן קבוע, להאכיל אותו היטב ולטפל בו בכל היבטי החיים. בין היתר תצטרכו לדאוג לחיסונים עם אימוץ הכלב וכמובן חיסונים לכלבים באנימל סנטר אחת לחצי שנה-שנה לאורך תקופת האימוץ שלו.

אילו חיסונים הכלב שלכם צריך?

על מנת לוודא שחיית המחמד שלכם מקבלת את כל החיסונים הדרושים, כדאי לדעת אילו חיסונים נדרשים לכלב שלכם. במאמר זה נדון בכמה מהחיסונים הנפוצים ביותר שעליכם לבצע על חיית המחמד שלכם מדי שנה. כמו כן, נדון כיצד לבחור אילו חיסונים לבצע על חיית המחמד שלך ומתי עדיף להתחיל לבצע אותם על הכלב שלך. תילוע הכלב שלך ישנם סוגים שונים של תולעים לכלבים. כמה דוגמאות לכך כוללות: הדברת פרעושים,טיפול נגד תולעת הפארק ומניעת תולעי לב. הדרך הטובה ביותר לדעת איזה מהם יהיה היעיל ביותר עבור חיית המחמד שלך היא להתייעץ עם הווטרינר שלך לגבי סוג טיפול ספציפי זה. 

מתי נחסן את הכלבים?

בעלי כלבים צריכים להיות מודעים לכך שיש הרבה חיסונים שונים שניתן לבצע עבור חיית המחמד שלהם. וחשוב לדעת אילו מהם מומלצים לסוג הכלב שיש לכם. ישנם כמה לוחות זמנים עיקריים של חיסונים לכלבים, וכל אחד מביא את מערך היתרונות והחסרונות שלו. רפידות ירך למרפק: חיסונים אלה ניתנים בתהליך דו-שלבי. הצעד הראשון הוא לחסן את הכלב גם נגד שפעת וגם נגד כלבת, מה שעוזר להגן על הכלב מפני מחלות אלו, במיוחד כאשר הם נחשפו אליהן במהלך אירועי חוץ כמו ציד או דיג. השלב השני הוא חיסון המרפקים של הכלב בשפעת וכלבת. חשוב שהמרפקים של הכלב יהיו מוגנים על ידי חיסון מכיוון שכיח שלכלב נגוע יש תסמינים של דלקת פרקים, אך לא בהכרח דלקת פרקים הקשורה לגיל.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הסרת שיער בלייזר כל היתרונות
הסרת שיער בלייזר הפכה בשנים האחרונות לאחת השיטות הנפוצות והיעילות ביותר להסרת שיער מכל שטחי הגוף....
קרא עוד »
פבר 24, 2019
החליפו כוס קפה אחת בכוס תה ביום
תה הוא משקה פופולרי מאוד בכל רחבי העולם. ישנם סוגים רבים של תה כמו תה ירוק ותה שחור. לכולם טעם וארומה...
קרא עוד »
אוק 12, 2022
מה צריך לדעת על שיקום הפה
לא מעט אנשים מתמודדים עם בעיות שונות הנוגעות אל השיניים שלהם או לחלל הפה. מצב השיניים של האדם יכול...
קרא עוד »
ינו 15, 2020