השתלת שיניים בגיאורגיה

בעבר השתלות שיניים היו הליך יקר מאוד. כיום, ההליך זול יותר ונגיש יותר. עם זאת, יש עדיין כמה אנשים שלא רוצים לעבור את הניתוח הזה. בגיאורגיה, יש צורך ברופאי שיניים להשתיל שיניים חדשות לפיותיהם של המטופלים. עד היום, ניתוח זה נעשה בעיקר על ידי רופאי שיניים במדינות אחרות אך במרוצת השנים הוא התפתח רבות וכעת ניתן לבצע אותו באופן מקצועי ביותר גם בגיאורגיה. ההליך כולל קידוח חורים לפיו של המטופל והצמדת שתלים דנטליים באמצעות חוטים המוחדרים לתוכם דרך חורים אלו.

שוקלים השתלת שיניים בגיאורגיה? צרו קשר עם ממלכת השיניים >>>

רופאי השיניים משתמשים במקדחה מיוחדת כדי ליצור חורים אלו ולאחר מכן הם משתמשים במכשיר הנקרא אנדודונט על מנת לחבר את החוטים בתוך החורים הללו באמצעות צמנט דנטלי שהוכנס בתוכם לפני קידוחם. החלק הכירורגי של הליך יתבצע בבית חולים וההרדמה תתבצע באמצעות זריקות הרדמה מקומית על החניכיים והשפתיים של המטופל עם שתלים דנטליים. שתלים אלו הם סוג של תותב המשמש להחלפת השיניים החסרות או הפגומות. השתל מוחדר לפיו של המטופל ולאחר מכן הוא מחובר לעצם הלסת באמצעות חוט.

להרבה אנשים בגיאורגיה יש השתלות שיניים. הסיבה לכך היא שעלות ניתוח השתלת שיניים גבוהה מאוד ולוקח הרבה זמן להחלים. כדי לגרום לאנשים האלה לעבור השתלת שיניים, אנחנו צריכים לעזור להם בניתוח השתלת שיניים. השתלת שיניים היא הליך חדש יחסית. השתל הראשון נוצר בארה"ב בשנת 1960 על ידי ד"ר ג'ורג' ברסון, והוא שימושי לטיפול בחולים עם דלקת מפרקים חמורה או תסמונת התעלה הקרפלית. ההליך עדיין פופולרי מאוד כיום כחלופה לניתוח, במיוחד עבור מטופלים שאינם יכולים לעבור ניתוח עקב גיל, בעיות בריאותיות או מגבלות כלכליות. ההליך מתבצע באמצעות שתל דנטלי עשוי טיטניום המתאים לעצם הלסת ומחליף את מבנה השן החסרה. הוכח כי שתלים אלו יעילים יותר מתותבות מסורתיות ויכולים להפחית את הכאב הקשור לדלקת מפרקים ותסמונת התעלה הקרפלית בשיעור של עד 70%.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חקור את היתרונות של הרבלייף בתזונה שלך
בתחום התזונה והבריאות, מציאת פתרונות יעילים לתמיכה ביעדי הבריאות שלנו היא חשיבות עליונה. פתרון אחד...
קרא עוד »
מרץ 18, 2024
אסכרית
ידוע כי מחלת הסוכרת היא המגיפה העולמית הקטלנית ביותר שאנחנו מכירים היום. מדובר במחלה שפועלת בשקט...
קרא עוד »
דצמ 19, 2020
מתי יש לפנות לטיפול באורתרוסקופית ירך?
יש מצבים בהם טיפול באורתרוסקופית ירך הינו הטיפול האידיאלי לפתרון בעיות בירך. האם שיטה ניתוחית זאת...
קרא עוד »
פבר 24, 2022