האם גם אתם מחוסנים לתולעת הפארק?

כולנו אוהבים לגדל, ללטף ולשחק עם כלבים. כיף לצפות בהם וניתן לאלף אותם לעשות הרבה דברים. הם יצורים נאמנים ומלאי חיבה, וזו הסיבה שהם הופכים לחיות מחמד פופולריות. עם זאת, יש להם גם לא מעט מחלות מהן הם יכולים לסבול, ביניהן גם דלקות ומחלות קשות העלולות להיגרם מטפיל בשם תולעת הפארק. 

תולעת הפארק בכלבים היא מחלה הפוגעת במוחם של בעלי החיים. המחלה קיימת כבר יותר מ-100 שנים, אך היא לא התגלתה עד לאחרונה מכיוון שמדענים אינם יודעים כיצד היא פועלת או כמה זמן היא יכולה להימשך אצל בעלי חיים. זו הסיבה שחשוב לדאוג לכלבים ולחסן אותם בזמן מפני מחלות כאלו, כדי שנוכל לשמור עליהם בריאים ובטוחים למשך שנים ארוכות.

לתיאום חיסון תולעת הפארק >>>

מהי תולעת הפארק?

תולעת הפארק היא טפיל המתפשט במהירות אשר נמצא בפארקים העירוניים, אך גם ניתן למצוא אותה בקרקע של בריכות ואגמים רבים. הטפיל נמצא לרוב בפארקים עירוניים גדולים המאוכלסים בדרך כלל בצפיפות עם אנשים וכלבים. תולעת הפארק היא לא רק מטרד, אלא גם מהווה איום על בריאותם של בני אדם ובעלי חיים.

מה הסכנות שיש בתולעת הפארק?

תולעת פארק היא סוג של תולעת טפילית שחיה באדמה. זהו טפיל מעיים שחי בתוך גופו של מארח ויכול לעבור ממארח אחד למשנהו על ידי צריכה של מזון מזוהם, כאשר לרוב כלבים הם המארחים המועדפים על סוג תולעת טפילית זו. מדובר על טפיל מסוכן שיש להימנע ממנו בכל מחיר, מכיוון שהוא עלול לגרום למחלות קשות ואף למוות לכלב.

צריכים וטרינר חרום באשדוד? צרו קשר >>>

התולעת הטפילית חיה במעיים של כלבים ויכולה לגרום למגוון בעיות בריאותיות אצלם כולל חסימת מעיים, דלקת ודלקת הקשורה לכבד. הטפיל גם יכול להדביק כלבים אחרים, כיוון שהוא נמצא בדרך כלל במעיים של כלבים נגועים, ויכול לעבור לכלבים אחרים באמצעות צואה של הכלב.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל הסיבות לשלב ויברטור בחיי המין שלכם
על האביזר ויברטור רבים שמעו, בין אם בסרטים או סדרות סקסיות ובין אם במפגשים בין חברות, או במסיבות...
קרא עוד »
אוק 25, 2020
העלאת אינטימיות: מדריך ידידותי לשיפור חיי המין שלך
בעולם המהיר של היום, שמירה על חיי מין תוססים ומספקים יכולה לפעמים להרגיש כמו אתגר. עם זאת, היתרונות של...
קרא עוד »
פבר 17, 2024
למה יש הרבה נזילות וליחה בבוקר?
חורף , קיץ, סתיו או אביב, לכולנו יש את הבקרים המנוזלים ומלאי הליחה שתוקפים אותנו במפתיע. לכל אחד ואחת...
קרא עוד »
נוב 17, 2019