מתי פשוט לא כדאי לגשת לוועדת ערר המכון הרפואי?

מתי פשוט לא כדאי לגשת לוועדת ערר המכון הרפואי?

ישנן סיבות רבות שבגינן ניתן לשלול את רישיונם של נהגים. יש כאלה שעברו על החוק, נסעו במהירות גבוהה מהמותר או נהגו בגילופין ונתפסו, יש נהגים שעברו מספר עבירות שבגינן הוזמנו לערוך קורס ריענון נהיגה ולא הלכו, דבר הגורר פסילת רישיון מידית עד להשלמת הקורס (לרוב בתוך חצי שנה מרגע קבלת המכתב) ועוד.

בנוסף, ישנה אפשרות כי רישיונכם ייפסל או יישלל במקרה שהגוף המבקר את המכון הרפואי לבטיחות בדרכים – ועדת ערר המכון הרפואי. כל אדם בעל רישיון נהיגה, או כזה אשר מבקש לקבל רישיון נהיגה ומרגיש כי הוא נפגע מהמכון הרפואי, רשאי להגיש ערר לוועדת ערר המכון הרפואי. בקשתו תישקל מחדש – והישות הזו למעשה היא זו שתקבע בסופו של דבר האם לקבל את המלצת המכון הרפואי או לבטלה.

המלצות המכון הרפואי לבטיחות בדרכים

נהגים רבים לא יכולים לחדש את רישיונם, או במקרים גרועים יותר, אינם יכולים להוציא רישיון כלל, זאת בגלל המלצות רפואיות של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. המכון למעשה, הוקם בשביל לשמור על בריאות הנהגים ובכדי למנוע אסונות חלילה. נהג הלוקה בראיית, מסכן לא רק את עצמו, אלא גם את שאר הנהגים הנמצאים על הכביש – ולשם כך הוא המכון הרפואי לבטיחות בדרכים.

ועדת ערר המכון הרפואי 

כל אדם אשר חש כי הוא נפגע מהחלטות והמלצות המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, רשאי למעשה להגיש ערר לגוף המבקר של המכון הרפואי על ההחלטה. מדובר בגוף אשר נקרא ועדת ערר המכון הרפואי והוא נחשב למפלט האחרון והתקווה האחרונה של אלפי נהגים בישראל. אותו גוף רשאי למעשה לדון בבקשה שלכם מחדש, לבחון את המלצת המכון הרפואי והכי חשוב: גם רשאי לבטלה במקרה הצורך – קראו מידע נוסף בנושא המכון הרפואי לבטיחות בדרכים באתר של דנה דוד.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
FUE
היום ניתן למצוא לא מעט אנשים, שבוחרים לעבור טיפול של השתלת שיער FUE. מדובר למעשה על טיפול יעיל ואיכותי,...
קרא עוד »
נוב 04, 2020
חיסון לכלב – אילו חיסונים יש לבצע?
הכלב הוא בעל חיים הדורש תשומת לב וטיפול מיוחדים. יש לחסן אותו באופן קבוע, להאכיל אותו היטב ולטפל בו...
קרא עוד »
נוב 25, 2022
כך תמצאו מיטה סיעודית איכותית
גיל הזקנה אינו גיל אהוב בלשון המעטה. הגוף נחלש, הגפיים לא מתפקדים כמו בעבר וכל החיים משתנים לחלוטין....
קרא עוד »
נוב 08, 2021