למה לצפות לפני ואחרי ניתוח אף

לפני ואחרי ניתוח אף

ניתוח אף הוא בדרך כלל חלום שחולמים על ביצועו לאורך שנים רבות אם קיים פגם מסוים בנראות האף וזאת כדי ליהנות מאף הנראה הרבה יותר מהנוכחי ואשר ישנה באופן מהותי את נראות פנים.

לאור מיקומו של האף במרכז הפנים יש לו השפעה רבה על הנראות הכללית של כל אדם ולכן החשיבות הרבה הנזקפת לניתוח מסוג זה.

בחירת המנתח הפלסטי

הדרך המומלצת היא להיפגש לפחות עם שנים או שלושה מנתחים שקיבלתם עליהם המלצות כדי לקבל החלטה מיהו המנתח הנראה לכם ביותר כמקצועי ואמין.

מטופל המרגיש בקליניקה ספציפית נינוחות עקב ההתייחסות האנושית של הרופא, ההסברים המלאים וקבלת תשובות לכל השאלות המטרידות, יבחר בה כמקום המתאים עבורו לביצוע ניתוח פלסטי מסוג זה.

ביצוע סימולציה הוא שלב חשוב בקבלת ההחלטה, כשהלקוח רואה איך הוא ייראה בעתיד לאחר הניתוח. השלמות של האף כפי שהוא נראה בסימולציה, מדרבנת בדרך כלל את הלקוחות לקדם את התהליך.

בדיקות רפואיות לפני הניתוח

בדיקות רפואיות תקינות והנחיות ספציפיות הן תנאי סף לביצוע הניתוח ולכן חשוב לוודא שמבצעים את כל מעטפת הדרישות ובוחנים את הנתונים כך שמצבו הבריאותי של הלקוח מאפשר עריכת הניתוח באף.

כמו לדוגמה, בדיקות דם, הפסקת נטילת תרופות מסוימות כמו אספירין שבועיים לפני מועד הניתוח, שיחה עם המרדים הכוללת דיווח על בעיות נשימה, אסטמה, שיעול כרוני, הפסקת העישון שלוש שבועות לפני הניתוח, בדיקת דרכי הנשימה העליונות ואם קיימת מניעה של כניסת אוויר עקב סטיה של מחיצת האף ודיווח על רגישות לתרופות ואם קיימת נטייה לדימומים.

לקראת הניתוח (קליק למידע נוסף), יש לחפוף את השיער בערב הקודם לניתוח ולנקות היטב את הפנים ומומלץ ללבוש חולצה הנסגרת בחלקה הקדמי ללא צורך בהכנסת הראש וזאת לצורכי נוחות לאחר הניתוח.

תקופת ההחלמה

משך ההחלמה היא כעשרה ימים שבהם קיימים שטפי דם באזור העפעפיים וסביב העיניים. כמו כן כאבים, נפיחויות וחוסר נוחות עקב הטמפונים המוחדרים לאף ומכבידים על הנשימה. כל התופעות הללו יעלמו אט אט והרגישות תישאר לכל המאוחר למשך שנה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קצבאות פנסיה לניצולי שואה – מי זכאי?
מבוגרים רבים שהגיעו לגיל פרישה מסתמכים על כספי הפנסיה שמגיעים להם בכל חודש, כך שהם יוכלו לפרוש...
קרא עוד »
ינו 09, 2023
מהי הדברה ירוקה והאם היא עדיפה על פני הדברה רגילה
הדברה ירוקה היא הדברה אקולוגית אשר מיוצרת מחומרים טבעיים שאינם מכילים כימיקלים ולכן היא עדיפה עבור...
קרא עוד »
פבר 25, 2021
לקראת אילו בדיקות להתכונן להריון
אלו מכן שחושבות על בדיקות להתכונן להריון בוודאי תשמחנה לשמוע ולדעת על מגוון הבדיקות השונות אשר...
קרא עוד »
דצמ 18, 2018