מבולבלים? מה ההבדל בין יוגה למדיטציה

ההבדל בין יוגה למדיטציה

כיום ברור לכל רופא כי מה שאנחנו יודעים על גוף האדם אינו משתווה למה שאנחנו לא יודעים על הגוף. נכון הרפואה התקדמה המון בשנים האחרונות אך עדיין בכל הקשור לבריאות רב הנסתר על הגלוי. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי חור שחור גדול מצוי בקשר שבין הגוף לנפש. אנחנו אולי מבינים יותר טוב כיצד פועל המוח וכיצד פועלות מערכות הדם ומערכות אחרות בגוף אך אנחנו לא מבינים את הקשר בין המערכות הללו ובין הנפש שלנו. מה שכן ברור הוא כי יש משמעות אדירה לנפש ויש לה השפעה אדירה על הגוף שלנו. מה שעוד ברור הוא כי יש השפעה אדירה למדיטציה על הנפש שלנו ועל כן כל אדם צריך לשקול בכובד ראש לבצע מדיטציה ולא לזלזל בכך אם הוא רוצה לחיות את חייו בצורה בריאה וטובה ואם הוא רוצה ליהנות מאיכות חיים גבוהה.

האם כדאי להתאמן ביוגה לבד?

עליכם להבין כי אין הבדל אמתי בין מדיטציה ובין יוגה מכיוון שיוגה היא סוג של מדיטציה. עליכם גם להבין שכאשר אתם מתרגלים יוגה אתם צריכים לתרגל אותה בצורה נכונה וזאת בכדי להבטיח כי תהיה לה השפעה עליכם והיא תשיג את המטרות שלה. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי לפחות בהתחלה לא כדאי לתרגל יוגה לבד וכי כדאי להתאמן עם מורה איכותי שיסייע לכם וילמד אתכם מה יש לעשות ומה לא כדאי לעשות. ההבדל בין תרגול עם מורה ובין תרגול עצמאי הוא הבדל עצום והאפקטיביות של היוגה תהיה הרבה יותר גדולה אם תפנו למורה אשר ילמד אתכם ויסייע לכם להבין יותר טוב מה לתרגל.

האם אפשר ללמוד יוגה מסרטונים ביוטיוב?

עליכם לקחת בחשבון כי לפחות בהתחלה לא כדאי לללמוד יוגה מסרטונים ביוטיוב אלא להתחיל מהאתר http://darmayoga.co.il, מכיוון שאתם אף פעם לא יודעים מי העלה את הסרטון והאם הוא מומחה ביוגה ומכיוון שאתם לא יכולים להבין בדיוק מה לעשות רק מסרטון וזהו משהו שכדאי לזכור ולקחת בחשבון וסיבה נוספת מדוע כדאי להתאמן עם מורה מוסמך ליוגה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כמה דברים שלא ידעתם על CBD ומגוון מוצריו
רבים מאתנו עדיין לא בדיוק מבינים מהו סי בי די, במה הוא שונה מהקנאביס כפי ‎שהוא ולמה ולמי הוא טוב....
קרא עוד »
מרץ 10, 2019
4 דגשים חשובים לגבי בחירת נעלי תינוקות
קניית נעליים ראשונות לתינוק היא בהחלט קנייה מרגשת. התינוק הקטן שלנו התחיל לצעוד באופן עצמאי את צעדיו...
קרא עוד »
יונ 06, 2021
גילוי הסודות: תובנות עיקריות לגבי הליכים אסתטיים שאתה צריך לדעת
האם אתה שוקל הליכים אסתטיים כדי לשפר את המראה שלך ולהגביר את הביטחון העצמי שלך? התעמק במאמר בעל מבנה...
קרא עוד »
נוב 23, 2023