מה ניתן לעשות עם כאבי גב בהיריון?

טיפול בכאבי אגן בהריון

הריון היא התקופה היפה ביותר בחיים שלך, שכן תקופה זו שבה את מייצרת בתוכך תינוק קטן, וכן יחד עם השמחה הגדולה להרחבת המשפחה, היריון טומן בחובו כאבים שונים, כמו למשל כאבי אגן בהריון

אחד הכאבים הנפוצים ביותר הוא כאב גב. ניתן להרגיש כאב גב לאורך כל ההיריון חשוב להבחין בין עוצמת הכאבים, אך אם מרגישים את עוצמת הכאבים חזקה מאד  ניתן להבין כי אלו צירי גב חזקים העלולים לרמוז על כך שהלידה מתקרבת. 

אך ככל שמשקל העובר עולה, כך כאבי הגב כואבים יותר, מכיוון שבהיריון חשוב מאד לא לעבור טיפולים פולשניים, אז במאמר זה נברר שיטות להקלת כאבי גב בהריון. 

איזה שיטות לטיפול בכאבי גב בהריון?

  • פעילות גופנית– על מנת להימנע מכאבי גב בהריון, חשוב מאד לשמור על ביצוע של פעילות גופנית לאורך כל ההיריון. קיימים מגוון רחב של תרגילים שניתן לבצע אותם בהריון.
  • עיסוי– ניתן לבצע עיסוי לנשים בהריון, החל מהשליש השני עיסוי זה מיוחד לנשים בהריון, והוא  מקל על כאבי הגב, על ידי שחרור המקום הכואב.
  • כירופרקטיקה– שיטה זו לטיפול בכאבי גב הוא ענף המתמקד בטיפול ייחודי בבעיות גב שונות. 
  • ייעוץ רפואי– לעיתים כאבי הגב אינם קשורים כלל להריון, ולכן במידה והכאב הינו נמשך במיוחד ניתן לפנות אל הרופא לברר, שלא מדובר בבעיה חמורה ביותר, כמו פריצת דיסק. 

קיימים עוד מגוון רחב של טיפולים, אך לפני כל טיפול עלייך להתייעץ עם הרופא המטפל, על מנת לוודא כי הטיפול מתאים לך במיוחד, שכן גם אם מדובר בטיפול טבעי יחסית יש להתאים אותו לבריאות של האישה. חשוב לדעת כי כאבי גב בהריון נובעים ממגוון רחב של סיבות שלא קשורות בהכרח להריון.

> מידע מקצועי ופרטים נוספים ניתן למצוא באתר https://primedical.co.il

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לבחור מכשיר שמיעה?
את סוג מכשירי השמיעה בוחרים בהתאם לרמת ירידת השמיעה, אורח החיים והתקציב של המשתמש. יש להיעזר בקלינאי...
קרא עוד »
אפר 26, 2020
ספירולינה כל מה שאתם צריכים
למי שעדיין לא נחשף למושג – מזונות על או סופר פוד בלע"ז, נעניק כאן הסבר קצר. מזונות העל הם מזונות...
קרא עוד »
יונ 07, 2020
קונדום הלכתי – למי זה יכול להתאים?
בעיות פוריות מהוות דאגה גדולה עבור זוגות. אנשים רבים נאלצים להתמודד עם בעיה זו בשלב מסוים של בחייהם...
קרא עוד »
יול 14, 2022