סקר עצים – למה אנחנו צריכים לעשות את זה

אחד הכלים הטובים ביותר שיכולים לשרת רשויות וגורמים מקצועיים לדעת עם מה מתמודדים, כשניגשים לפרויקט בנייה או פרויקט אחר, הוא לבצע סקר מיוחד שיבחן את המקום. נהוג לעשות את זה כשניגשים לבצע פרויקטים שונים בשביל להחליט האם בכלל אפשר לבצע אותם וכיצד לעשות את זה. 

בעיקרון ישנם סוגים שונים של סקרים שצריך לבצע. למשל, יש צורך לבצע סקר קרקע שיבחן את מצבה, האם היא תקינה והאם אכן ניתן לבנות עליה. אם הקרקע מזוהמת אז יש למצוא אפשרויות אחרות. כך גם נהוג במקרים בהם צריך לעשות סקר מים או סקר של חומרים אחרים. 

אחד הסקרים הפופולאריים ביותר לביצוע, הוא סקר עצים. מדובר על סקר ייחודי שמטרתו לאפיין את העצים באזור ולהחליט כיצד לנהוג איתם. סקר זה נעשה על ידי אנשי מקצוע, אגרונומים אשר מתמחים בנושא ויש להם את הידע הדרוש אודות עצים וכמובן את הידע והיכולת לבצע סקר בצורה מקצועית. 

מתי עושים סקר עצים?

סקר עצים אפשר לעשות במקרים שונים. למשל, נהוג לעשות אותו כאשר יש צורך לכרות עצים מסיבה כזו או אחרת. למשל, אם יש עץ אחד שמפריע למבנה ולשגרת החיים הסדירה של הדיירים בו, אז נהוג לבצע סקר בשביל לבחון האם זה אפשרי והאם באמת ניתן לכרות אותו או שאפשר להזיז אותו למקום אחר. 

סקר כזה נהוג כאמור גם אם רוצים לבצע שינוי במקום מסוים, אם רוצים לבחון אופציה של בנייה על שטח קרקע מסוים ועוד. בכל מקרה שיש צורך לקבל מידע על עצים, אז בוחרים לעשות סקר בשביל לקבל את הנתונים הרלוונטיים ולהחליט בסופו של דבר כיצד לפעול בנושא זה.

אנשים חיפשו גם: מזח

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מחלקה סיעודית בתוך דיור מוגן – 3 יתרונות
אנשים מבוגרים רבים אשר הם עצמאיים, בוחרים לגור בדיור מוגן כדי להימצא במקום שקיימת בו השגחה רפואית ועם...
קרא עוד »
יונ 01, 2020
חיטוי הבית מקורונה- איך עושים את זה
נגיף הקורונה יוצר בהלה גדולה וכל אדם עושה את כל מה שנדרש בכדי שלא להדבק ולהדביר בנגיף המדובר. כדי לשמר...
קרא עוד »
אוק 31, 2021
כאבי גב תחתון מקרין למפשעה
כאבי גב תחתון הם מצב נרחב המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. זה נפוץ שאנשים סובלים מכאבי גב תחתון,...
קרא עוד »
ספט 13, 2022