טיפול בהפרעות קשב וריכוז – הדרך הטבעית

טיפול בהפרעות קשב וריכוז

טיפול בהפרעות קשב וריכוז

כיום קיימת מודעות מאוד גבוהה לכל הנושא הזה של טיפול בהפרעות קשב וריכוז. לצערנו, מורים ואנשי חינוך נוטים להכליל ולטעון כי כל ילד שנחשב שובב, לא מצליח להגיע לרמות ריכוז גבוהות תוך כדי השיעור או מתנהג באופן קצת שונה מחבריו, סובל מהפרעות קשב וריכוז. חשוב לזכור שבכדי לגלות שאכן מדובר בתופעה הזו, הילד חייב לעבור אבחון מקצועי.

כידוע, טיפול בהפרעות קשב וריכוז פעמים רבות מוביל ללקיחת ריטלין אך היום עוד ועוד הורים בוחרים דווקא בדרך הטבעית ונמנעים מלאפשר לילדיהם לצרוך את התרופות הללו שניתנות במרשם בלבד כמובן.

טיפול בהפרעות קשב וריכוז בעזרת פרחי באך

מדובר בשיטה הוליסטית טבעית בה מקדישים את כל תשומת הלב לילד. כמובן, שבנוסף לתמציות עצמן שווה לבדוק מה הילד אוכל ביום יום שלו, האם המזונות שהוא צורך מכילים כמות גבוהה של חומרים ממריצים, חומרים משמרים, צבעי מאכל וכדומה לצד הסתכלות לפעילויות שהוא מקיים במהלך אחר הצהריים. היופי שבטיפול באמצעות פרחי הבאך הוא שלכל תמצית יש את הייחודיות והמטרה שלה. למשל, ניתן לשלב בפורמולה האישית תמצית הנקראת Cherry Plum  אשר מונעת התפרצויות זעם וכעסים. יש תמצית נוספת אשר עוזרת להתמודד עם קשיים בלימודים ונקראת Chestnut bud.

איך יודעים איזה טיפול מתאים?

כל מי שמכיר מקרוב את נושא קשב וריכוז טיפול טבעי הוא ודאי משהו שכדאי לחפש לפני שפונים לתרופות וכימיקלים. בטיפול פרחי באך, כמובן שכל תמצית מאופיינת בתכונות שונות ולכן האבחון מתקיים באופן אישי, ספציפי ואינדיבידואלי. תפקידו של המטפל הוא לבדוק באילו מקומות ואזורים הילד חש חולשה, איפה הוא מתקשה, מה גורם לחוסר בטחון, אי נוחות, קושי או תחושה של חוסר אונים ובאמצעות התמציות השונות לחזק את המקומות המדויקים הללו.

מהם היתרונות של טיפול בבעיות קשב וריכוז עם פרחי באך?

  • קצר וממוקד
  • קולע למטרה
  • מתאים בכל גיל
  • ללא תופעות לוואי
כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה עדיף, עדשות מגע יומיות או עדשות מגע חודשיות?
שימוש בעדשות מגע הפך לנפוץ מאוד בקרב אנשים רבים הסובלים מליקוי ראייה. יש כאלו אשר משתמשים בעדשות מגע...
קרא עוד »
אפר 07, 2021
איך לטפל בפצעי בגרות עקשניים
מעטים הדברים הלא יפים כמו עור מחוטט או עור עם פצעי בגרות. הבעיה היא שעור עם פצעי בגרות לא רק פוגע במראה...
קרא עוד »
אוק 26, 2018
תמונות של פטריה בלשון
פטרייה היא סוג של פטרייה שגדלה על צמחים. ישנם מאות מינים של פטריות, אך רובם אינם מסוכנים. הלשון היא...
קרא עוד »
אוג 21, 2022