טיפול נגד כינים- מה עובד?

טיפול נגד כינים- מה עובד?

טיפול נגד כינים- מה עובד?

אם היו לכם כינים כשהייתם קטנים, אתם בטח זוכרים אלת הטיפולים הנוראיים שעברתם בשביל לחסל את הכינים וכמו כן, גם את הביצים שהטילו על הראש שלכם. ולא די בניקיון המסיבי של הראש, גם את הסדינים של כלל חברי הבית היה צריך לכבס ולהרתיח את הבגדים ולוודא שלאף אחד בבית אין כינים. ועכשיו, אתם הורים לילדים קטנים שממש כמוכם, קיפצו לראשיהם כינים וכעת תורכם להילחם בכינים רק שהפעם אתם בצד של ההורה. 

אז כשזה מגיע לכינים, מה באמת עובד?

כמובן, הכי טוב לבצע טיפול מונע נגד כינים. אבל כשהן כבר איתנו:

תכשיר נגד כינים

בעולם החומרים הכימיקלים שמבקשים לחסל את הכינים, אנחנו לא יודעים כמה כדאי להניח כימיקלים על ראשי הילדים ולכן קיימים תכשירים לטיפול נגד כינים, העשויים במאת האחוזים מחומרים טבעיים. ולא רק שהם עשויים מחומרים טבעיים, הם בדרך כלל לא מגיעים עם הריח הנוראי שאתם בוודאי זוכרים שקיימים לתכשירים הישנים.

עיקרון התכשירים האלו הוא שאתם ממש לא חייבים להשתמש ברכיבים המוכרים שמציעים לכם בכדי לחסל כינים. אתם לגמרי יכולים לעשות את עם מוצרים טבעיים שלא רק שיחסלו את הכינים, אלא ימשיכו להגן על השיער ולהזין אותו.

אם אתם מעדיפים להכין בבית

קחו בחשבון שמחכה לכם עבודה ארוכה וסזיפית. מה זה אומר סזיפית? הדבר מערב מסרק, זוכרים את המסרק הדק והקטן שאותו היו מעבירים בשיער שלכם בזמן שהייתם יושבים במקלחת ומחכים? אז המסרק הזה. וכמו כן, שמן זית או שקדים (אתם רוצים להימנע ממיונז או וזלין, הם לא תורמים לכלום וסתם מלכלכים).

מה שאתם צריכים לעשות למעשה, זה להפריד את השיער לחלקים קטנים ולהתחיל למרוח את השיער בשמן הזין או השקדים. לאחר שכל השיער משומן (כולל הקרקפת ועד קצוות השיער), הברישו בראש ובראשונה את השיער במברשת הרגילה, אתם לא רוצים להכאיב והברשת השיער במברשת רגילה תעזור לפרימת קשרים.

לאחר שהברשתם את השיער, התחילו לעבור על השיער עם המסרק הקטנטן. תוכלו לראות בעצמכם את כל הכינים והביצים שלהן יורדות. השתמשו בשמפו ומרכך רגילים. חזרו על כך עד שתראו שלא נשארה כינה אחת על הראש.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דיקור סיני למחלות אוטואימוניות
דיקור סיני הוא רפואה סינית עתיקת יומין שנמצאת בשימוש כבר אלפי שנים. זה עוזר להקל על כאבים ודלקות,...
קרא עוד »
אוק 18, 2022
מחיר כורסת טלוויזיה סיעודית
מעוניינים לרכוש כורסה סיעודית? מחיר כורסאות טלויזיה סיעודיות יכול להתחיל במאות שקלים לכורסה פשוטה...
קרא עוד »
אוג 10, 2021
כאבי גב
כאבי גב לעתים רבות נגרמים בגלל הפרעת שרירים ושלד (MSD) וזוהי אחת הסיבות הנפוצות להימצאות של כאבי גב...
קרא עוד »
יונ 16, 2022