זה למה חשוב מאוד לנגב ידיים לאחר השטיפה

אנשים רבים כלל לא מודעים לעובדה כי שטיפת הידיים עם מים בלבד ללא ניגובם מיד לאחר השטיפה כמעט ולא מועילים לניקיון הידיים כלל. על כן ובעקבות עליית כל המודעות בשנים האחרונות לחשיבות של שמירה על ניקיון והגיינה למניעת חיידקים, חשוב להדגיש ולומר כי במטרה להצליח לחטא את הידיים שלכם בצורה הטובה והיסודית ביותר, אתם חייבים להקפיד על כל שלושת השלבים גם יחד.

 

שטיפת ידיים אפקטיבית חייבת לכלול סבון וניגוב

שלושת השלבים כוללים את שטיפת הידיים לאחר השימוש בסבון ולאחר מכן ניגובם במגבת נקייה או נייר. כל החסרה של אחד משלושת השלבים הללו יביאו לידי פגיעה משמעותית ביעילות שטיפת הידיים שלכם. אנשים גבים מקפידים על שטיפת ידיים לפני הסעודה אך כלל אינם יודעים שלעיתים הם אף מחריפים את המצב ועל ידי שטיפה שאינה נכונה הם עלולים להגדיל את כמות החיידקים על ידיהם. לכן חשוב להבין, שטיפת ידיים לניקיון יסודי והורדת כלל החיידקים קיימת חשיבות רבה לעשות שימוש בסבון וניגוב לאחר תום השטיפה.

 

שטיפה ללא ניגוב כמעט לא יעילה כלל!

שטיפת ידיים ללא סבון כלל לא מנקה את הידיים אלא מקלחת את החיידקים בלבד. רוב ככל החיידקים אינם יורדים מעל ידינו לאחר שטיפה ללא סבון. נוסף על כך חשוב לדעת כי ידיים רטובות מושכות חיידקים רבים אשר נדברים לרטיבות. שטיפת ידיים ללא ניגובם לאחר מכן עלולה להביא לידי כמות גדולה יותר של חיידקים משהיו טרם השטיפה.

 

ידיים רטובות מושכות חיידקים רבים

לכן, חשוב מאוד להקפיד לשטוף ידיים במתקן לסבון ידיים ואף לנגבם לאחר תום השטיפה. עליית המודעות בקרב כלל הציבור לחשיבות הנושא בשנים האחרונות הביאה לידי עלייה של אחוזים ניכרים בקרב האנשים אשר שוטפים ידיים לפני אכילתם או כל פעולה הגיינית כזו או אחרת. אך עדיין, רבים מהם כלל לא עושים זאת נכון. אז אם אתם רוצים לוודא שאתם מתחילים את הסעודה עם ידיים נקיות, חשוב לעשות שימוש בסבון ולאחר תום שטיפת הידיים לנגבם מיד במגבת נקייה.

 

מוזמנים לפנות אל פרומושן – מוצרי היגיינה למוסדות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה צריך לדעת לפני אימוץ נטורופתיה ורפואה טבעית
עולם הנטורופתיה ברעננה והרפואה הטבעית מציע נקודת מבט ייחודית על בריאות ואיכות חיים, ומושך אליו את...
קרא עוד »
דצמ 12, 2023
תשושי נפש צעירים: כיצד מאבחנים ומהן דרכי הטיפול?
מי שמכיר את המושג "תשושי נפש" בוודאי מדמיין שורה של קשישים שהיכולות הקוגניטיביות שלהן נפגעו. ואכן,...
קרא עוד »
אוג 16, 2019
7 יתרונות של צמחי מרפא
בריאים יותר כל אדם רוצה להיות בריא כמה שיותר וכיום ברור כי הבריאות מושפעת בצורה ניכרת ממה שאנחנו...
קרא עוד »
נוב 26, 2018