תהליך פונדקאות – כל מה שצריך לדעת

תהליך פונדקאות

תהליך פונדקאות מיועד עבור זוגות או משפחות חד הוריות וכן עבור כל מי שמבקש להביא ילד לעולם ללא יכולת לעשות זאת בדרך הטבעית. בעיקר עבור זוגות חד מיניים זוהי אחת הדרכים המוכרות ביותר להפוך להורים. במדינת ישראל החוק עדיין לא מאפשר לזוגות אלו להתחיל בהליך פונדקאות מה שמוביל אותם לאופציה הנוספת והיחידה עבורם והיא תהליך פונדקאות בחו"לכיום שתי המדינות העיקריות בהן התהליך מתבצע הן ארה"ב או קנדה.

תהליך פונדקאות בחו"ל

הליך פונדקאות הינו תהליך אשר מלווה בחששות רבים ובמתח נפשי לא מועט. על מנת להקל על עצמנו חשוב להיעזר בסוכנות מומלצת ובעלת ניסיון אשר תלווה את דרכנו. במהלך התהליך האישה הפונדקאית למעשה "תורמת" את הרחם שלה על מנת לגדל ילד עבור זוג שאינו יכול לעשות זאת בעצמו.

מדובר בתהליך לא פשוט כיוון שלא כל אישה יכולה להיות פונדקאית והבחירה באישה הנכונה כוללת מספר לא מבוטל של בחינות ובדיקות. במיוחד כאשר מדובר באישה זרה שאינה חיה בארץ חשוב שהבחינה תהיה אף יותר מדוקדקת וקפדנית בכדי לדעת בבטחה כי בחרתם נכון. כמובן שתהליך מסוג זה, במיוחד כאשר הוא נעשה בחו"ל עולה סכום לא מבוטל של כסף ועבור זוגות רבים מדובר בהשקעה עצומה אך ממש משתלמת.

על מנת לעבור תהליך פונדקאות בשלום ולצאת בידיים מלאות חשוב לבחור בסוכנות אשר תלווה אתכם נכונה.

בחירת סוכנות פונדקאות

תהליך פונדקאות הינו עסק לא פשוט הן מבחינה רגשית והן מבחינה כלכלית. על מנת לעבור אותו בצורה הטובה ביותר מומלץ להיעזר בשירותיה של סוכנות נכונה ומתאימה אשר תהיה לצדכם החל מהשלבים הראשונים ביותר של התהליך ועד הרגע בו תחזרו עם הרך הנולד לבית ותתחילו את חייכם כמשפחה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתיחת פנים ללא ניתוח
על אף שחלקכם מכיר את המושג "מתיחת פנים" מדימויים, מטאפורות ותחומים אחרים, הרי שכדאי שתדעו שמושג זה...
קרא עוד »
נוב 28, 2019
איך ניתן לטפל בכאבים באיבר הנשי
אם את סובלת מכאבים באיבר הנשי כדאי לך לדעת שאת לא לבד. אמנם זה נושא שהשתיקה יפה לו אך רבות מין הנשים ...
קרא עוד »
אפר 11, 2021
איך טיפול אישי יכול לעזור לכם?
אתם נמצאים במערכת זוגית שמתגלים בה קשיים ומחלוקות ושוקלים לפנות לטיפול זוגי כדי לפתור את הבעיות עם...
קרא עוד »
אפר 11, 2021