עצירת הריון באופן פרטי- הכל על התהליך

דפים מתמוססים למניעת היריון

בישראל, ניתן לבצע הפעלה בהתאם לחוק שנקרא חוק הפסקת הריון. החוק מאפשר לכל אישה את הזכות לביצוע הפלה במוסד פרטי או ציבורי תחת הגבלות מסוימות. כיום עד שבוע 12, כל אישה זכאית האם ברצונה לבצע את ההפעלה במרכז פרטיי או ציבורי.

הפסקת הריון באופן פרטי- במה מדובר?

עצירת הריון באופן פרטי היא הפסקת הריון באופן יזום או מסיבה בריאותית. לכל אישה יש את הזכות לבצע הפסקת הריון פרטית בכל מוסד רפואי בארץ שקיבל את האישור מהמדינה לכך. כמובן שעל האישה לפעול בצורה מהירה. מרבית המוסדות הפרטיים המורשים יכולים לבצע הפלה עד השבוע ה12 להריון כאשר בודדים יכולים לבצע את ההפלה עד שבוע 16. כל החוקים שחלים על הפלה בבית חולים ציבורי חלים גם על הפלה בבית חולים פרטי. האישה תידרש לקבל אישור מהועדה להפסקת הריון, לבחור את סוג ההפלה בהתאם לשבוע ההיריון שבו היא מצויה ועוד.

קראי עוד על הפסקת הריון באתר פריימדיקל >>>

מדוע כדאי לבחור הפלה באופן פרטי?

אם החלטת לעבור הפסקת הריון יזומה, אין ספק כי מדובר על תהליך לא קל שמלווה גם בחששות. ישנם כמה דגשים חשובים שיכולים לסייע לך להבין מדוע כדאי לך לעבור את התהליך דווקא במוסד רפואי פרטי: ראשית כל, במוסד פרטי הוועדה וההפלה יהיו באותו היום שבו תגיעי, שנית, התהליך יתבצע ללא המתנה משמעותית מדי ובאופן מקצועי. גם התנאים בבית חולים פרטי לרוב יהיו טובים יותר. חשוב שתדעי שתוכלי לבצע הפלה פרטית רק אם עברת את גיל 19. אם לא עברת את הגיל המדובר תוכלי לבצע את ההפלה רק בבית חולים ציבורי. כמובן שחשוב מאוד לבחור בבית חולים פרטי טוב ומומלץ אשר יקל עליך את התהליך עד כמה שניתן.

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ספירולינה: מזון על לרבים, אבל לא לכולם
ספירולינה, אצה כחולה-ירוקה, צברה פופולריות עצומה כמזון-על. ידוע בפרופיל התזונתי הצפוף שלו וביתרונות...
קרא עוד »
ינו 21, 2024
טיפולים אסתטיים
טיפולים אסתטיים שימשו במסגרות רפואיות שונות כדי לסייע למטופלים עם מצבים שונים. הרעיון של טיפולים...
קרא עוד »
דצמ 07, 2022
כל מה שרציתם לדעת על מתיחת פנים
מכירים את האמרה אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו? אם כן נראה כי אין עוד פתגם כל כך לא נכון וכל כך לא מדויק....
קרא עוד »
אוק 14, 2018