מדרסים רפואיים – למי זה מיועד

מדרסים רפואיים

הרגליים שלנו צריכים להיות האיברים הכי שמורים בגוף. בין אם אתם עושים הליכה או ריצה, חשוב שהרגליים שלהם יהיו מובנות היטב לכל מצב ובמיוחד לאנשים עם בעיית פלטפוס ובעיות יציבות ונוחות משתנים.

מדרסים רפואיים – למי זה מיועד |

מדרסים רפואיים, משתמשים בתמיכת קשת חזקה לצד העקב בכדי ליישר את כף הרגל והקרסול ולעזור לחולה לתקן אפילו הגיית יתר קשה. הם גם באים יחד עם חומרים מעולים, זאת בכדי לשמור על הרגליים נוחות וחופשיות בהליכה ובריצה ובחיכוך הרגליים בתוך הנעליים.

בנוסף לתמיכת קשת הרגל והעקב, הגרסה המלאה של מדרסים רפואיים, מציעה גם תמיכה לכדורי כפות הרגליים ולאזור המטטרסלי. זה גם הופך את מדרסי האורך המלא לאופציה אידיאלית אם אתם מחפשים תמיכה לכל אורך כף הרגל.

מה ההבדל בין מדרסים רפואיים באורך 3/4 לאורך מלא? |

בעוד מדרסים רפואיים באורך מלא, מספקים את הכיסוי הטוב ביותר והיציב ביותר לכל כף הרגל שלכם, מדרסים באורך 3/4 מציעים את אותה התמיכה באמצע ובחלק האחורי של כף הרגל, והיא כוללת את היתרון הנוסף של התאמה למבחר רחב יותר של נעליים, כולל נעליים צרות יותר ונעליים פתוחות כמו סנדלים או נעלי בית.

בין אם בחרתם במדרסים נשלפים באורך מלא ובין אם במדרסים באורך 3/4 העומדים בסוג הנעליים שלכם ובדרישות האישיות שלכם, בחרו תמיד את המדרסים הטובים ביותר כי מדובר בבריאות שלכם.

כמה עולים מדרסים? |

כששואלים אותי את השאלה הזו אני תמיד עונה לקליינטים: תלוי. אין יותר מידי ברירות מאשר ללכת באופן עצמאי לרופא ולבדוק על המדרסים אותם אתם צריכים ולפי זה, לדעת את המחיר הרצוי, כזה שיתאים לכם גם במחיר.

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פגיעה נפשית בצבא – אתם לא לבד
פגישות נפוצות בצבא שכיחות מאוד. אנשים רבים העוברים אירועים טראומתיים ו/או מסכני חיים בצבא יוצאים...
קרא עוד »
דצמ 29, 2021
איך בוחרים מסאג'יסט
אנשים רבים נהנים ממסאג' נעים ומפנק, אשר יכול לשפר את מצב הרוח, להגביר את זרימת הדם וכמובן לסייע...
קרא עוד »
פבר 27, 2020
איך מטפלים באזופגיטיס
אזופגיטיס הינה דלקת בוושט שניתן לטפל בה בצורה קונבנציונלית או בצורה טבעית. מי שבוחר לטפל בבעיה בצורה...
קרא עוד »
ספט 23, 2019