כל מה שצריך לדעת על המכון הרפואי לבטיחות בדרכים

בטיחות בדרכים

להיות בעלים של רישיון הוא לא דבר מובן מאליו עם אנשים אשר צריכים להיות ללא אפשרות שלנסיעה בכלל, לעומת כאלה שאין להם רישיון ומבחינה בריאותית אין כל בעיה שיוציאו רישיון ויעלו אל הכביש לכל נסיעה. בין אלה לאלה קיימת הזרוע של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, אליו נשלחים אנשים שעבורם קיים חשש כי הם נוסעים על כבישי הארץ בעוד ישנה בעיה בריאותית שבגינה הם בכלל לא צריכים להיות אנשים שמורשים לבצע את זו הפעולה. האם המכון הזה הוא כזה שאליו מגיע כל אדם עם בעיה בריאותית בתור ברירת מחדל? האם המענה שהם נותנים הוא סופי ואין מלבדו דבר? לשם כך חשוב להכיר את הנושא ולקבל את הייעוץ של מומחה בדבר כמו עו"ד דנה דוד.

ליקוי בריאותי של הנהג

המכון הרפואי לבטיחות בדרכים פועל תחת משרד הבריאות והוא הזרוע של משרד התחבורה. מדוע צריכים את המקור הזה עבור פסילה של רישיון נהיגה? מכיוון שמדובר ברישיון של אדם לנהיגה, דבר שיכול להוות בגדר של סכנה בידיים הלא נכונות, הדבר תלוי בבריאות הפיזית של האדם, כמו גם בבריאות הנפשית שלו וכך מערך שלם של רופאים אשר מורכבים גם מרופאי עיניים ופסיכולוגים ופסיכיאטרים הם כאלה אשר מהווים את הרמה המקצועית הכוללת שאיתה יכולים לבחון כל אדם בכל סעיף שנראה בתור כזה שמצריך את הבדיקה החשובה טרם גיבוש ההחלטה האם הוא רשאי להיות עם רישיון נהיגה ולא מהווה סכנה.

לא ניגשים ללא ייעוץ משפטי מקדים

החשיבות של הייעוץ טרם שניגשים אל בדיקה אצל המרב"ד הוא כביר, והוא מאפשר לכל אדם להגיע אל המום הזה כאשר בידיו יש את כל ההכוונה הנכונה על מנת שלא יאבד את הרישיון נהיגה שלו, דבר שהוא מאוד חשוב עבור בני אדם שכן רישיון נהיגה הוא האפשרות לעבוד ולספק עבודה גם. הייעוץ המשפטי יכול לסייע גם במקרים שבהם כבר הועברה החלטה לגבי אדם מסוים, שכן יש לא מעט מקרים שבהם הערר על ההחלטה הזו הפך את ההחלטה על פיה והחזיר את האפשרות לאותו נהג להמשיך ולנסוע ברכב ללא כל בעיה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בחינת חלופות לגמילה מסמים: כיצד הם פועלים
ברוכים הבאים לעולם ההחלמה מהתמכרות, בו המסע אל עבר חיים נטולי חומרים עובר בדרכים שונות. בתור סמכות לא...
קרא עוד »
דצמ 12, 2023
רישיון קנאביס רפואי – מתי אפשר לקבל?
ישנה רשימה ארוכה של מחלות ובעיות רפואיות שמאפשרות לקבל רישיון קנאביס רפואי, אם כי צריך להבין שבמידה...
קרא עוד »
מרץ 06, 2021
ספירולינה: מזון על לרבים, אבל לא לכולם
ספירולינה, אצה כחולה-ירוקה, צברה פופולריות עצומה כמזון-על. ידוע בפרופיל התזונתי הצפוף שלו וביתרונות...
קרא עוד »
ינו 21, 2024