טיפול פסיכולוגי בשפיכה מהירה – מה הקשר בין השניים?

הרבה פעמים נהוג לראות בטיפול פסיכולוגי, דבר הקשור למצב נפשי עקב בעיות ואירועים שונים בילדות, קשרים עם הורים ובני משפחה, קשיים בזוגיות ויחסים חברתיים, קריירה ועוד. אך כפי שאנחנו יכולים להעריך, בעיות פסיכולוגיות, בפרט כאלה שעולות בשיחות אצל פסיכולוג, אנחנו הרבה מוצאים את עצמנו מתמודדים עם בעיות שמשפיעות עלינו ביום יום באופנים שונים. 

למשל, לא מעט גברים ניגשים לטיפול אצל פסיכולוג או פסיכותרפיסט בשביל להתמודד עם בעיות בביצועים שלהם במיטה. מדובר על בעיות שנובעות מסיבות שונות ומקרינות גם על התחושה הנפשית שלהם וגם על מה שחווות ומרגישות בנות זוגן. 

למשל, מקרים בהם גברים מתמודדים עם שפיכה מהירה. מדובר על תופעה שיכולה להשפיע לא רק על הגבר אלא גם על הפרטנריות שלהם. בוודאי אם מדובר במקרים של יחסים מתמשכים, יחסים המשלבים קשר אישי קרוב ואינטימי. מצב כזה דורש התייחסות לא רק בהיבט הפיזי אלא גם בהיבטים נפשיים. 

איך טיפול פסיכולוגי יכול לעזור?

צריך להבין, הרבה פעמים טיפול פסיכולוגי בשפיכה מהירה יכול לעזור, מאחר והוא מלמד על עומק הבעיה ויכול לעזור בדרכים עקיפות. כלומר, ישנם גברים שנוטים לחשוב שהבעיה נובעת מסיבה פיזית או שהם מתקשים לדבר על הבעיה ולא מתמודדים איתה. בעזרת טיפול פסיכולוגי, הם יכולים להבין למה יש בעיה ולקבל כלים טובים כיצד להתמודד איתה. 

חשוב לומר, הכל כמובן תלוי בשאלה מי הפסיכולוג, איך הוא ניגש לתהליך וכמובן עד כמה המטופל מוכן להיפתח ולדבר. במהלך הטיפול, ייתכן ויעלו דברים שיהיה לו קשה לומר ולדבר עליהם, אך אם הוא יהיה מוכן לכך, אזי שיוכל ליהנות מטיפול איכותי, טיפול שאכן יביא עמו תוצאות טובות, ובסופו של דבר הוא יוכל לפתור את הבעיה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך מגלים אם הילד על הספקטרום
כל תינוק שנולד למשפחה הוא אור ושמחה. כל הורה יודע שמרגע שהתינוק נולד, ישנן אבני דרך התפתחותיות שעליו...
קרא עוד »
אוק 27, 2018
צום רפואי
צום רפואי הוא צורך חשוב עבור מי שלאורך שנים אוכל אכילה רגשית ולכן העלה במשקל וסובל מבעיות רפואיות...
קרא עוד »
דצמ 22, 2020
מה זה דף מתמוסס למניעת הריון?
בזמן שרבים מחפשים אמצעי יעיל למניעת הריון, יש את מי שכבר מצא פתרון מושלם! דפים מתמוססים למניעת הריון...
קרא עוד »
ינו 24, 2021