הסרת פטריגיום בלייזר – למה ואיך?

הסרת פטריגיום בלייזר

הסרת פטריגיום בלייזר

הסרת פטריגיום בעין בלייזר הוא הליך ניתוחי לכל דבר, מה שמחייב אתכם לעבור את הניתוח אצל רופא ובקליניקות המורשות לנתח את הניתוחים האלו. בואו נבין מה הוא ההליך הניתוחי הנ"ל, כיצד מבוצע וכמה זמן הוא נמשך. כמו כן, נדבר גם ע ההחלמה מניתוח הסרת פטריגיום בלייזר.

הפטריגיום הוא רקמה שמתפתחת על הלחמית של העין, האזור הלבן שלה. כשלא מטפלים בפטריגיום ומזניחים אותו, הוא עשוי להמשיך לצמוח עד שהוא מכסה את הקרנית של העין. בשלב זה, תיתכן פגיעה בראייה של האדם. כדי להימנע מפגיעה בראייה, מדלקת בעיניים, גירודים או עיניים אדומות ודומעות, יהיה חשוב לטפל בפטריגיום כבר בשלבים הראשוניים של התפתחות התופעה. אם אתם מעוניינים לעבור הסרת פטריגיום בלייזר (ניתוח), הנה מידע מועיל בנושא:

ניתוח להסרת פטריגיום עם לייזר

מעוניינים לעבור הסרת פטריגיום בלייזר? אם כך, כנראה שאתם מבינים עד כמה חשוב לטפל בתופעה לפני שהיא מתפתחת. אבל רגע קטן לפני שקופצים על שולחן המנתח, יהיה חשוב לקבל ייעוץ רפואי הולם. לא בטוח שתאם חייבים לעבור הסרת פטריגיום בלייזר, מאחר שישנן שיטות טיפול נוספות.

אתם יכולים לנסות לטפל בפטריגיום באמצעות טיפות עיניים, טיפול מכווצי דם או סטרואידים. יש לציין, הטיפולים האלו בדרך כלל מתאימים למטופלים שסובלים ממצבים קלים של פטריגיום. אם הפטריגיום במצב מתקדם, ייתכן שבאמת תצטרכו לעבור ניתוח לייזר להסרת פטריגיום.

האם פטריגיום יכול לחזור? מה משך הניתוח? יש ניתוחים שונים?

גם אם עברתם ניתוח הסרת פטריגיום בלייזר, ייתכן שבעתיד הוא יחזור. אם הניתוח מבוצע בצורה נכונה על ידי הרופא, הסיכויים לכך יקטנו. יש לדעת, הניתוח בלייזר עשוי להימשך בין 20 דקות לבין 30 דקות, בממוצע. אבל חשוב לדעת, שמשך הניתוח משתנה בהתאם למצב ההתפתחותי של התופעה. ככל שהפטריגיום יותר התפתח על גבי הלחמית או הקרנית, הניתוח יהיה מורכב יותר וארוך יותר.

מלבד הסרת פטריגיום בלייזר, ישנן שיטות נוספות כמו השתלת לחמית ורקמות, טכניקות סקלרה חשופה, סגירה פשוטה ועוד. אם אתם צריכים פרטים נוספים, יהיה כדאי לפנות לרופא המנתח ולקבל את כל המידע ממנו.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול טבעי לנחירות בלילה -הכירו שיטה טבעית 
מי שרוצה לטפל בנחירות - יכול לבצע כל מיני פעולות שיעזרו להתמודד עם הנושא. זאת יכולה להיות פעולה כמו...
קרא עוד »
מאי 26, 2022
איך להתמודד עם כאבי גב
אחת הסיבות הנפוצות ביותר בשלהן נעדרים אנשים מהעבודה היא כאבי גב. כאבי הגב נגרמים ברוב המקרים מפגיעה...
קרא עוד »
אוג 14, 2019
מיינדפולנס למתחילים
עם הדגש הגובר על מיינדפולנס בחיינו, אין זה מפתיע שיש עלייה במספר האנשים שכבר מתרגלים מיינדפולנס....
קרא עוד »
יונ 17, 2022