פרוביוטיקה לתינוקות – כל מה שרציתם לדעת

פרוביוטיקה לתינוקות

פרוביוטיקה לתינוקות

עולם התרופות בכלל ובפרט כל מה שקשור לילדים ותינוקות, הוא עולם מאוד רגיש. אנחנו נדרשים להשתמש בתרופות מסוימות על פי המלצות של רופאים, בהתאם לסוג המחלות, הדלקות והזיהומים איתם אנחנו מתמודדים. בתור הורים, עלינו לדעת בדיוק באילו תרופות אנחנו יכולים וצריכים להשתמש בשביל לספק לתינוקות שלנו את התרופות הרלוונטיות עבורם. 

אך לצד תרופות רגילות, כאלה שאנחנו יכולים אמורים לקבל מרשם עבורם מהרופא בשביל לתת לתינוק שלנו כשהוא חולה או שיש לנו דלקת מסוימת, ישנו סוג נוסף של תרופות שחשוב לתת בלי קשר, מדובר על פרוביוטיקה לתינוקות. 

הרעיון של פרוביוטיקה הוא לספק לגוף "חיידקים חיוביים" כלומר חיידקים שהגוף שלנו כן זקוק להם, מאחר והם יכולים לעזור לו. אותם חיידקים מחזקים את המערכת החיסונית, עוזרים לגוף להתמודד עם דלקות וזיהומים שונים, לאזן את מערכת העיכול ולעזור להם בתהליך התפתחותי. מה שלנו כמבוגרים נראה טבעי לחלוטין, עבור תינוקות הוא חיוני וחשוב לא פחות לדעת מה וכיצד לתת להם אותו. 

כיצד עושים את זה בצורה נכונה

ראשית, מבחינה טכנית, החומרים שאנחנו צריכים לספק לתינוקות חייבים להיות קלים לעיכול עבורם. אנחנו צריכים לזכור, תינוקות לא יכולים לעכל כל דבר בצורה רגילה, לכן חלק מאותם תכשירי פרוביוטיקה יסופקו להם באמצעות אבקה, סוכריות, טבליות לעיסה או באמצעים אחרים שיכולים להקל עליהם בעת תהליך העיכול. 

שנית, אנחנו צריכים לבחון או לקרוא כתבה מעניינת על פרוביוטקה ולבדוק מה בדיוק כוללים כל התכשירים שאנחנו מתכוונים לתת להם, לוודא שהם אכן רלוונטיים עבורם ולא יכולים לסכן אותם. מדובר על תכשירים שכוללים כאמור חיידקים פרוביוטיים שאמורים להגן עליהם ולתת להם כלים שונים כיצד להתמודד עם מחלות וזיהומים שונים. צריך לומר הרבה פעמים תהיה המלצה לתת להם את התכשירים כאשר הם לוקחים תרופות שעלולות להחליש אותם.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מהם הסיכונים לתהליך הקפאת ביציות?
כל אישה ומאגר הביציות שלה. המאגר נקבע עוד בלידה והחל מגיל 35-36 מתחילה ירידה בהשגת היריון, שכן עם...
קרא עוד »
מרץ 01, 2021
כל מה שצריך לדעת על הסרת שיער בשיטת IPL
מרגישים שפשוט אין לכם מושג מה אתם צריכים לעשות על מנת להסיר שיער בלייזר באפקטיביות? הסרת שיער בשיטת IPL...
קרא עוד »
אוק 29, 2019
איך נוצרים פצעי לחץ ולמה חשוב להימנע מהם
פצעי לחץ נוצרים כאשר אדם, לרוב חולה או קשיש סיעודי ובעל מגבלת תנועה, מצוי בתנוחה קבועה וממושכת, לאורך...
קרא עוד »
פבר 03, 2021