תמונות של פטריה בלשון

פטרייה היא סוג של פטרייה שגדלה על צמחים. ישנם מאות מינים של פטריות, אך רובם אינם מסוכנים. הלשון היא איבר רגיש מאוד, ואם היא ניזוקה עלול להיגרם זיהום הנקרא סרטן הפה. פטרת בלשון היא בעיה נפוצה מאוד. היא נגרמת בדרך כלל על ידי חיידקי הפה וניתן לטפל באנטיביוטיקה דרך הפה. עם זאת, אם הזיהום אינו מטופל, הוא עלול לגרום לנזק חמור ללשון.

ישנם סוגים רבים של פטריות בגוף האדם. חלקם מזיקים לנו וחלקם לא מזיקים. התמונה בעמוד זה מציגה פטרייה שאינה מזיקה לבני אדם, אך היא עלולה להיות מסוכנת לאנשים הסובלים מאלרגיה או אסטמה. הלשון היא איבר מעניין מאוד. זהו האיבר היחיד בגוף שאין לו כלי דם. אז נראה שזהו מבנה פשוט ביותר המורכב משני חלקים: הפפילות והקרום הרירי. ללשון יש גם את אחד משטחי הפנים הגדולים ביותר בכל איבר או חלק אחר בגוף.

הפטרייה על הלשון היא בעיה נפוצה מאוד שאנשים רבים חווים. לעתים קרובות, לא קל לדעת איזה סוג של פטרייה קיים על הלשון וכיצד היא עשויה להשפיע על בריאות האדם. הוא נמצא בדרך כלל באזורים טרופיים וסובטרופיים. הוא גדל במקומות לחים וחשוכים, כמו מתחת ללשון או בפה.

צפו בתמונות של פטריה בלשון >>>

מה זה פטריה?

פטרייה היא סוג של אורגניזם שאין לו גוף ואין לו חלקים גלויים. ידוע שהוא מסוגל לשרוד בסביבות קיצוניות. הפטרייה המדוברת נמצאת בדרך כלל על הלשון של אנשים הסובלים מסוכרת, מכיוון שהיא עוזרת להם לשלוט ברמות הסוכר בדם. יש הרבה פטריות בלשון. ניתן למצוא אותם בכל הגוף, אך המגוון שלהם מוגבל. הפטריות לרוב אינן מזיקות ואינן גורמות נזק לגוף. עם זאת, חלקם עלולים לגרום לעששת, שהיא סיכון בריאותי גדול.

קראו עוד באתר: https://www.nhw.co.il/

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה חשוב לבדוק בבחירת מכשיר לטיפול בכאבי גב?
כאבי גב הם כאבים שכיחים הן אצל ילדים והן אצל מבוגרים כאחד. כאבי גב הם כאבים בלתי נסבלים, לא משנה מהי...
קרא עוד »
יול 19, 2021
מכשיר מסאג' לכל הגוף – מה אתם חייבים לדעת
הגוף שלנו חייב תחזוקה. הגוף שלנו דורש טיפוח ואם הוא לא מקבל את זה, הוא פשוט מתעייף, הוא נחלש וחלק...
קרא עוד »
אוג 07, 2020
אבחון פסיכולוגי
אבחון פסיכולוגי הינו תהליך הכולל מספר מבחנים שונים, שמטרתם להעריך את התפקוד האינטלקטואלי, הרגשי...
קרא עוד »
ינו 28, 2020