קורס עזרה ראשונה און ליין

קורס עזרה ראשונה און ליין

בעידן הדיגיטלי של היום, כמעט כל דבר הפך להיות נגיש וזמין עבור כולנו – בכל מקום ובכל זמן שנוח לנו באופן אישי. טרנד הקורסים המקוונים הפך להיות דבר שבשגרה בכל תחום לימוד, וכיום ניתן למצוא אפילו קורס עזרה ראשונה און ליין המועבר דרך המחשב. קורס זה הינו חשוב ומשמעותי עבור כל אדם, כיוון שהוא מעניק את הכלים והידע הבסיסי למתן עזרה ראשונה בתרחישים מסכני חיים כמו דום נשימה, התקף לב, חנק, טביעה, הכשה, חבלות ראש ועוד.

תכני קורס עזרה ראשונה אונליין

ממש כמו קורסי עזרה ראשונה בסיסיים המועברים באופן פרונטלי, כך גם קורס עזרה ראשונה מקוון כולל את כל התכנים המהותיים בנושא מתן סיוע ראשוני לאדם פצוע, ו/או אדם הנמצא בסכנת חיים של ממש. כיוון שהקורס מועבר אונליין דרך המחשב, הוא כולל מצגות וסרטונים הממחישים בצורה מעשית את התכנים השונים כמו מבוא כללי לעזרה ראשונה ומהותה, מהי אנטומיית הגוף, הסבר וזיהוי של מצבי חירום וטראומה וגם תכנים מעשיים כמו פעולות החייאה, סיוע במקרה חנק, כיצד משתמשים בדפיברילטור ועוד.

בין הקורסים המקוונים המוצעים, התלמידים יכולים לבחור בין קורס אונליין בהיקף של 22 שעות ועד קורס בהיקף של 44 שעות. 

מהם היתרונות של הקורס המקוון?

לקורס עזרה ראשונה און ליין יש כמה יתרונות בולטים, ביניהם הנוחות והזמינות שהתלמידים יכולים ללמוד אותו על פי לוח הזמנים שלהם. מכיוון שהיקפי קורסים אלו מיועדים בעיקר לאנשי מקצוע כמו מדריכי ספורט וכושר, מצילים, סקיפרים, עובדי חינוך והוראה – בעזרת קורסים אלו הם יוכלו להמשיך בשגרת עבודתם, ולהתאים את זמני הלימוד של קורס חשוב זה על פי בחירה חופשית שהכי נוחה להם.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה זה NLP
NLP ראשי תיבות של "תכנות נוירו-לשוני". זהו סוג של פסיכותרפיה המשתמשת בדפוסי שפה כדי לשנות את האופן שבו...
קרא עוד »
נוב 02, 2022
טיפול פנים בפתח תקווה – מטפלים בכל הפגמים
סובלים מפיגמנטציה, קמטים או אקנה בעור הפנים? טיפול פנים בפתח תקווה עשוי להתאים במקרה הזה. אתם רק...
קרא עוד »
אוק 13, 2021
פתיחת הסודות של טיפול יעיל בקרדית האבק
כמומחה בתחום, אני כאן כדי לחשוף את ההיבטים החיוניים של הטיפול בקרדית האבק שכולם צריכים להיות מודעים...
קרא עוד »
אוק 22, 2023