דברים שחשוב לקחת בחשבון בקניית חזיית הנקה

אם ננסה לעמוד על ההבדל המרכזי בין חזיות הנקה לחזיות רגילות אז אנחנו מאמינים שאם אנחנו צריכים להתמקד באחת אז אין ספק שהאפשרות של הפתיחה והסגירה של החלק הקדמי העליון של החזייה זה שמאפשר לתינוק לינוק בחזיית הנקה יהיה קל לפתיחה בלי להסיר את החזייה במלואה.

מאוד מומלץ לבדוק היטב ולהתנסות בחזיות הנקה שונות כדי שתוכלי לבחור חזייה עם הסגירה והפתיחה הנוחות ביותר עבורך.

כמו שאמרנו כבר, חזיית הנקה היא בתכלס כמו כל חזייה סטנדרטית רק שבחזיות הנקה יש אפשרות של הפתיחה, ואחרי שאמרנו את זה לא צריך לוותר על נושא האסתטיקה וכדאי מאוד לקנות חזיית הנקה שתגרום לך להרגיש שהחזה שלך יושב בנוחות ובצורה האופטימלית ביותר.

חזיית הנקה מומלצת

החשיבות של קניית חזיית הנקה ללא ברזלים היא קריטית מאוד בגלל שהברזלים עשויים לגרום לך לתחשוב של אי נוחות ולעיתים גם לאדמומיות וגירויים.

הסבירות שהסיטואציה הזו תקרה קיימת במיוחד בקרב נשים בעלות חזה גדול במיוחד, חזה שלרוב זקוק לתמיכה של החזייה ומתקשות עם חזיות הנקה רגילות.

הנוחות של רצועת הבד שעוברות מתחת לבית השחי היא מאוד דרמטית. הן צריכות להיות עשויות בד נוח, רך במיוחד ולא עבה. הסיבה שאנחנו מדגישים את העובדה הזו היא משום שאחרת זה עשוי להציק ולגרום לגירויים לא נעימים.

בין אם ילדת בעבר וגם אם לא בטח שמעת שבזמן ההנקה החזה עלול לדלוף חלב, ולכן חשוב שתהיה אופציה לשים פדים או לסירוגין להשתמש בחזיית הנקה עם רפידות מובנות, אבל זה יחייב אותך לכבס אותן כל יום.

חוץ מזה חשוב שתבחרי לעצמך חזיות הנקה בצבע ובעיצוב מחמיא כי גם אם את בהיריון את יכולה לשמור על סטייל ועל מראה שיגרום להרגיש טוב עם עצמך.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול פסיכולוגי בשפיכה מהירה – מה הקשר בין השניים?
הרבה פעמים נהוג לראות בטיפול פסיכולוגי, דבר הקשור למצב נפשי עקב בעיות ואירועים שונים בילדות, קשרים עם...
קרא עוד »
מאי 25, 2022
גילוי היתרונות הנסתרים בבחירת עדשות מגע
עדשות מגע מוכרות באופן נרחב בשל תפקידן העיקרי של תיקון ראייה ללא צורך במשקפיים. עם זאת, ישנם מספר...
קרא עוד »
דצמ 13, 2023
אימוני כושר לנשים אחרי לידה
חלק זה עוסק בחשיבות אימוני כושר לנשים אחרי לידה. הדבר הראשון שעלינו לדעת כשמעצבים תוכנית כושר לנשים...
קרא עוד »
ספט 29, 2022