על צמחי מרפא בחורף

צמחי מרפא

טרם הגעת עונת החורף הגשומה והקרירה למדינתנו חשוב לחזק את המערכת החיסונית וזאת על מנת להימנע מהצטננויות מרובות, שפעת ומחלות חורף נוספות.

עונת החורף – חשיבות צמחי המרפא בחורף

מערכת חיסונית חזקה תמנע הצטננויות בתקופת החורף ופעמים רבות גם מחלות חורף שונות, כמו שפעת, ברונכיטיס ועוד. הדרך הטובה ביותר לחזק את המערכת החיסונית וזאת מלבד שמירה על היגיינה, תזונה מאוזנת ובריאה ופעילות גופנית קבועה היא באמצעות צמחי מרפא שיעזרו בחיזוק המערכת החיסונית. חשוב לדעת שאמנם המטרה העיקרית של צמחי מרפא היא לחזק את מערכת החיסון ובכך למנוע את פלישתם של וירוסים ונגיפים שונים לגוף, אך הצמחים ונוגדי החיסון עוזרים להימנע מסיבוכים בריאותיים גם במקרה של הדבקה ומחלה. 

מחלות חורף – מניעת מחלות וסיבוכי מחלות

אנשים רבים משייכים מחלות ותסמינים שונים לעונת החורף, כמו למשל שפעת, התקררות, דלקת גרון, שיעול, כאבי אוזניים והרשימה עוד ארוכה. כאן חשוב לעצור ולהבין ממה נובעים כל אלו. התשובה היא: מערכת חיסונית רגישה וחלשה. בכדי למנוע מצב של מחלות שונות או על מנת לטפל במחלות חורף קיימות חשוב לצרוך תוספי מזון שונים וצמחי מרפא, כמו למשל תמציות של צמחים סיניים, ויטמין סי, ויטמין די, תמציות, פטריות מרפא וכמוסות המכילות כורכום אשר מכונה בידי רבים 'האנטיביוטיקה של הטבע', זנגוויל, אשר בדומה לכורכום נחשב לצמח מחמם אשר יעיל במקרה של החלמה משפעת. ועוד. כל אלו יעזרו בחיזוק המערכת החיסונית והימנעות או החלמה ממחלות חורף.

אמיר פרלמן ממליץ גם על צמחי מרפא נוספים אשר יכולים להיות לעזר בעונת החורף הם אכינצאה אשר מעוררת את מערכת החיסון, מרווה רפואית אשר עוזרת בהורדת החום ומקלה במקרה של מחלות המשפיעות על דרכי הנשימה, תימין אשר אידיאלי במקרה של סינוסיטיס והצטננות והרשימה עוד ארוכה. בנוסף, ניתן לבחור בפורמולות שנרקחו בהשפעת עולמות הרפואה הסינית וההודית וצמחי מרפא מערביים.

 

רק בריאות!

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך מטפלים באזופגיטיס
אזופגיטיס הינה דלקת בוושט שניתן לטפל בה בצורה קונבנציונלית או בצורה טבעית. מי שבוחר לטפל בבעיה בצורה...
קרא עוד »
ספט 23, 2019
ניתוחי חניכיים רגנרטיביים – סוגים
מחלת חניכיים היא מצב חמור ומתקדם הפוגעת בצורה דראסטית בבריאות הפה. עם זאת, כאשר זה מתחיל, אתם עלולים...
קרא עוד »
ינו 21, 2022
פענוח שיטות טיפול בקמטים: התאמת פתרונות יופי לכל
קמטים, אותם קווים עדינים שמתחקים אחר מסע חיינו על העור שלנו, היו נושא של קסם, השראה, ועבור חלקם, דאגה....
קרא עוד »
אוק 23, 2023