צום רפואי

צום רפואי הוא צורך חשוב עבור מי שלאורך שנים אוכל אכילה רגשית ולכן העלה במשקל וסובל מבעיות רפואיות שונות כמו סוכרת.

 

כיצד מבצעים צום רפואי

בשלב ראשון מבצעים לכך הכנה על פי ההנחיות הרפואיות. יש לאכול תזונה מסוימת ומפוקחת בימים שקודמים לצום, כדי להכין את הגוף לימים הבאים.

בימי הצום עצמם, שותים מים בלבד ולא אוכלים דבר. אורכו של הצום הוא משתנה והוא יכול להימשך ימים או שבועות, בהתאם למסוגלות של כל אדם. במהלך ימי הצום כל המשתתפים נמצאים במסגרת המאפשרת להם תחושה נינוחה כיוון שכולם נמצאים בצום זה.

במהלך הימים הללו נהנים כולם מטיולים, הרצאות מרתקות, סיפורים מסקרנים, טיפולים פיזיים ורגשיים כדי לשנות את דפוסי החשיבה ולהתחיל בדרך חדשה של התנהלות בכל מה שקשור לתזונה, דיאטה, אימונים גופניים, טיפול במחלות ובעיקר שמירה על הבריאות.

המשתתפים נהנים מאימוני כושר בדרגות שונות של עצימות ובהתאמה לכל אדם כדי שלאט לאט אלו שלא עסקו בפעילות גופנית ייכנסו לטרנד זה ויפעילו את השרירים ואת איברי הגוף השונים.

 

חשיבותו של הצום הרפואי

המטרה של ביצוע צום מים היא כדי להוציא את כל הרעלים שהצטברו בגוף לאורך כל השנים באיברים השונים. לאור הנזק שמייצרים הרעלים הללו, חשוב להיפטר מהם והדרך הנכונה והיעילה ביותר, היא באמצעות ניקוי רעלים מאסיבי. דבר שה אינו מושג ביום או ביומיים ולכן יש חשיבות רבה לבצע זאת לאורך זמן.

 

תזונה בתום הצום

משתתפי הקורס מקבלים הנחיות מיוחדות על התזונה שעליהם לאכול בימים הראשונים לאחר הצום כדי להעניק אנרגיה שחשובה מאד לגוף. בנוסף לכך הם ילמדו מהי התזונה המתאימה לכל אחד מהם שתסייע לו לשמור על בריאותו וגם להשיל כמה קילוגרמים.

 

הכנסו עוד היום לאתר של בריאות טבעית.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בית חולים סיעודי – הזדקנות בכבוד היא יעד ראוי
כל אדם מאיתנו, רוצה להתקיים בכבוד. בין אם מדובר בגיל צעיר מאוד או מבוגר מאוד, תמיד נרצה לקבל את היחס...
קרא עוד »
נוב 18, 2020
למה כדאי לרכוש מוצרים של חוה זינגבוים
היום ניתן למצוא יותר ויותר נשים, אשר מבינות את החשיבות של מוצרי טיפוח איכותיים ומקצועיים. אם בעבר רוב...
קרא עוד »
ספט 09, 2020
שאיבת זרע אשכים
שאיבת זרע אשכים היא הליך זעיר פולשני הכולל שימוש במחט להוצאת זרע מהאשך, קראו מידע מקצועי באתר Vivility....
קרא עוד »
אוק 27, 2022