אימון לריצת מרתון – על איזו תזונה יש להקפיד במהלך האימונים?

‏מודעות הציבור באשר לחשיבות ניהול אורח חיים ספורטיבי ובריא עלתה משמעותית בשנים האחרונות. אם עד לפני מספר שנים אנשים היו בוחרים את המזון שלהם על פי הטעם שלו, הרי לנו שכיום אנשים רבים מקפידים על תזונה נכונה ומאוזנת הכוללת פחמימות, שומנים, ויטמינים ומינרלים.‏מעבר לשינוי התזונה המשמעותיים שחלו בשנים האחרונות, ‏אנשים רבים בוחרים להשקיע שעות ארוכות מדי שבוע במכוני הכושר או בהליכות וריצות ספורטיביות לשמירה על אורח חיים ספורטיבי.‏במידה וגם אתם מעוניינים לשפר את מצבכם הבריאותי, להתחיל לאכול מאוזן ולשמור על אורח חיים ספורטיבי הנה לכם מספר נקודות שיסייעו לכם לעשות זאת נכון.

לפנייה למוהל יש להשאיר פרטים

 

התאימו את התזונה לסוגי האימונים השונים

‏ראשית חשוב לדעת להתאים את את התזונה שלכם לפעילות ספורטיבית. ‏התאמת התזונה לפעילות הספורטיבית תבוא לידי ביטוי הן בזמני הארוחות והן במרכיבי הארוחות. ‏אנשים רבים סבורים כי במידה ויתחילו להתאמן שעות ארוכות ‏מדי שבוע הם יראו תוצאות מהירות ומרשימות במיוחד. בדיוק משום כך חשוב להדגיש כי תזונה נכונה ומאוזנת היא חלק בלתי נפרד מכל ההליך שבחרתם.‏לכן חשוב מאוד להיעזר באנשי מקצוע אשר ידעו ולהתאים לכם את התזונה המתאימה ביותר לאופי האימונים שלכם.‏במידה ואתם מעוניינים להתאים תזונה לאימונים פיזיים המצריכים מכם מאמצי שרירים, תידרשו לתזונה מותאמת ולעומת זאת במידה ותרצו להתאים תזונה לאימוני סיבולת לב ריאה, תידרשו לתזונה שונה.

 

שמירה על תזונה נכונה ומאוזנת היא חלק בלתי נפרד 

‏שמירה על תזונה נכונה ומותאמת לאימוני מרתון היא חלק בלתי נפרד מהליך האימונים אשר רבים מהמומחים בתחום סבורים כי אף החלק המרכזי. אל לכם לוותר על תזונה מוקפדת ומאוזנת על פי הנחיותיהם של אנשי המקצוע.

מוזמנים לקרוא בהרחבה אודות אימוני אונליין לרכיבה וריצה באתר של Private Coaching Online.

Like this article?

Share on facebook
Share on Facebook
Share on twitter
Share on Twitter
Share on linkedin
Share on Linkdin
Share on pinterest
Share on Pinterest

Leave a comment