אימון לריצת מרתון – על איזו תזונה יש להקפיד במהלך האימונים?

תזונה טבעית

‏מודעות הציבור באשר לחשיבות ניהול אורח חיים ספורטיבי ובריא עלתה משמעותית בשנים האחרונות. אם עד לפני מספר שנים אנשים היו בוחרים את המזון שלהם על פי הטעם שלו, הרי לנו שכיום אנשים רבים מקפידים על תזונה נכונה ומאוזנת הכוללת פחמימות, שומנים, ויטמינים ומינרלים.‏מעבר לשינוי התזונה המשמעותיים שחלו בשנים האחרונות, ‏אנשים רבים בוחרים להשקיע שעות ארוכות מדי שבוע במכוני הכושר או בהליכות וריצות ספורטיביות לשמירה על אורח חיים ספורטיבי.‏במידה וגם אתם מעוניינים לשפר את מצבכם הבריאותי, להתחיל לאכול מאוזן ולשמור על אורח חיים ספורטיבי הנה לכם מספר נקודות שיסייעו לכם לעשות זאת נכון.

 

התאימו את התזונה לסוגי האימונים השונים

‏ראשית חשוב לדעת להתאים את את התזונה שלכם לפעילות ספורטיבית. ‏התאמת התזונה לפעילות הספורטיבית תבוא לידי ביטוי הן בזמני הארוחות והן במרכיבי הארוחות. ‏אנשים רבים סבורים כי במידה ויתחילו להתאמן שעות ארוכות ‏מדי שבוע הם יראו תוצאות מהירות ומרשימות במיוחד. בדיוק משום כך חשוב להדגיש כי תזונה נכונה ומאוזנת היא חלק בלתי נפרד מכל ההליך שבחרתם.‏לכן חשוב מאוד להיעזר באנשי מקצוע אשר ידעו ולהתאים לכם את התזונה המתאימה ביותר לאופי האימונים שלכם.‏במידה ואתם מעוניינים להתאים תזונה לאימונים פיזיים המצריכים מכם מאמצי שרירים, תידרשו לתזונה מותאמת ולעומת זאת במידה ותרצו להתאים תזונה לאימוני סיבולת לב ריאה, תידרשו לתזונה שונה.

 

שמירה על תזונה נכונה ומאוזנת היא חלק בלתי נפרד 

‏שמירה על תזונה נכונה ומותאמת לאימוני מרתון היא חלק בלתי נפרד מהליך האימונים אשר רבים מהמומחים בתחום סבורים כי אף החלק המרכזי. אל לכם לוותר על תזונה מוקפדת ומאוזנת על פי הנחיותיהם של אנשי המקצוע.

מוזמנים לקרוא בהרחבה אודות אימוני אונליין לרכיבה וריצה באתר של Private Coaching Online.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למי מותר לקבל אישור עבור קנאביס רפואי?
אנשים שסובלים ממחלות שתרופות קונבנציונליות לא מוכיחות את עצמן כאפקטיביות עבורם, יכולים לבחון אפשרות...
קרא עוד »
דצמ 09, 2021
איך תדעו שקיבלתם חוות דעת רפואית טובה?
כיום אי אפשר לנתק את הממסד המשפטי מן הממסד הרפואי. עלינו לזכור כי מדובר בשני ממסדים חשובים ביותר...
קרא עוד »
דצמ 23, 2018
חשיפת היתרונות של מוצרי CBD
בתור סמכות בתחום הבריאות והרווחה הטבעית, אני מחפשת לעתים קרובות תובנות לגבי היתרונות של מוצרי CBD....
קרא עוד »
מרץ 17, 2024