פוריות הגבר, למה היא נחלשת עם קדמת הטכנולוגיה

כאשר זוג לא הצליח להיכנס להיריון, הגבר לא היה החשוד המידי. גם אם הוכח לאחר מכן שהבעיה אצלו מכיוון שמגבר אחר הצליחה האישה להיכנס להיריון, הם הוגדרו כעקרים ללא בדיקה מעמיקה מה הגורמים לכך. התפתחות הרפואה והמדע לצד התפתחות הטכנולוגיה הביאו לחשיפת כשלים גם המערכת הפוריות של הגברים ומחקרים שונים של בעיות שונות הציפו עוד ועוד אפשרויות להיחלשות פוריות הגבר.

 

מרוץ הזירעונים

הבעייתיות העיקרית במערכת פוריות של הגבר היא ייצור הזרע והשפיכה. מערכות אלה צריכות להיות תקינות, בתנאים אופטימליים ולעבוד בסנכרון כדי להביא ליצירת היריון. באופן טבעי ותקין זירעונים מיוצרים כל יום מרגע שהגיע הגבר לבשלות ועד ליום מותו, במצב בו אין חסימות או תקלות, הזרע נודד אל צינור הפין ומשם בעת השפיכה והאורגזמה אל נרתיק האישה.

 

לשמור על בריאות

מרוץ החיים לצד תענוגות החיים, לעתים התוצאות של שילוב זה יכולות להיות שגשוג כשהם קורים נכון או ירידת אנרגיה מערכתית כאשר סוחטים ומעייפים את הגוף. מערכת ייצור הזרע מושפעת גם היא מאורח חיים כזה או אחר.

 

ממה להימנע ומה להעדיף

תאי זרע צריכים טמפרטורה נמוכה יחסית. זאת הסיבה שאיבר המין הזכרי הוא חיצוני לגוף. מומלץ להימנע מבגדים צמודים מדיי, להעדיף לאוורר את אזור האשכים כשאפשר, להימנע ככול האפשר לקרב לאזור זה מכשירים פולטי קרינה וחום כמו טלפונים סלולריים ומחשבים ניידים, להעדיף מקלחות קרירות על פני שימוש בסאונות למיניהן. כמו בתחומים אחרים, גם על מערכת הפוריות יש השפעה חשובה לתזונה שאוכלים, לעודף המשקל ולרמת הלחץ בחיים. חומרים ממכרים כמו סיגריות, חומרים נרקוטיים ואלכוהול אינם בריאים באופן כללי ומשפיעים גם הם על ייצור הזרע.

 

מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום – https://gavriel.org.il/.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
החליפו כוס קפה אחת בכוס תה ביום
תה הוא משקה פופולרי מאוד בכל רחבי העולם. ישנם סוגים רבים של תה כמו תה ירוק ותה שחור. לכולם טעם וארומה...
קרא עוד »
אוק 12, 2022
רפואה אסתטית
המראה החיצוני וטיפוח הגוף הם דברים שתמיד היו חשובים לאנשים רבים ונשים רבות ברחבי העולם ולאורך...
קרא עוד »
נוב 02, 2022
מהי ארתרוסקופיה ירך?
ארתרוסקופיה של מפרק הירך היא הליך כירורגי זעיר פולשני הכולל החדרת מצלמה קטנה למפרק וצפייה בחלק...
קרא עוד »
אוק 22, 2022