איך בוחרים מדרסים?

מדרסים הן אותן רפידות מהונדסות שתוחבים לנעליים ומטרתן לאפשר נוחות איזון, הקלה בעומסים, חלוקת משקל נכון ושווה בין כפות הרגליים, ביצועי ספורט טובים יותר – כשהכול קורה באמצעות שכבות גמישות שיוצרות יחדיו רפידה נוחה שאפשר להכניס לנעליים ובכך להנות ממנח כף רגל נכון יותר בכול פעילות שאנו מבצעים.

כיום יש מומחים בתחום האורתופדיה שיכולים לבצע התאמה מושלמת של מדרסים לצרכים שלכם. אבל כיצד בוחרים מדרסים? הנה כמה דרכים לבחירה נכונה:

 

התאמה ובחירה בהתאם לבעיה רפואית ממנה סובלים

מדרסים מתאימים בין היתר לאנשים שסובלים מבעיות רפואיות כמו דורבן בכף הרגל, פלטפוס, קשת רגל גבוהה מידי, סוכרת, בעיות ברכיים, יבלות ושאר בעיות רפואיות. את ההתאמה מבצעים לפי הסימפטומים ובאמצעות אבחון מקצועי שמבצעים מומחים בתחום.

 

הדמיות ממוחשבות וסריקה בלייזר

כאשר מתכננים רפידות אורתופדיות: ישנה חשיבות רבה להתאמה ממוחשבת דרך שיטות מתקדמות כמו הדמיה ממוחשבת של כפות הרגליים והמדרסים עד לסריקה של כפות הרגליים בלייזר. כמו כן, מומחים בתחום יבצעו התאמות של השכבות המתאימות לכל אחת ואחד באמצעות לקיחת מידת גבס – מה שעוזר למומחים לבצע התאמה מושלת ותכנון נכון של מדרסים עבור כפות הרגליים שלכם.

 

מומחים בתחום

מומחים בתחום התאמת מדרסים יודעים כיצד לספק את הרפידות הנוחות ביותר שיתאימו מבחינת כמות השכבות שבמדרס, העובי שלו, המקומות הגבוהים שיש בו או הנמוכים יותר והצורה ההנדסית שלו. כדי לבצע התאמה כזאת רצוי לגשת למומחים של מכון אורתופדי טוב שבו אפשר לבצע התאמה מושלמת.

 

התאמה לנעליים

לבסוף יש לבצע התאמת מדרסים לנעליים החל מנעלי ספורט עד נעלי עקב. מדרס טוב צריך לאפשר נוחות ואיזון כשאנו הולכים לכל מקום, מתאמנים, מבלים או מבצעים כל פעילות אחרת. לכן חשוב לבצע התאמה לנעליים שלכם.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול בפוסט טראומה
אנשים בעלי פוסט טראומה חווים תופעות לוואי מדי יום הבאות לידי ביטוי בחוסר שינה, פלאשבקים, כאבים, ערך...
קרא עוד »
יונ 24, 2020
במה אדע כי אירשנה? ירושת הארץ בחכמת הקבלה
שאלת אברהם אבינו על ירושת הארץ כאשר הקב''ה הבטיח לאברהם אבינו, שזרעו ירש את הארץ אברהם שאל: "במה אדע...
קרא עוד »
ספט 29, 2022
מהי חרדה ואיך היא משפיעה עלינו
חרדה. מה זה אומר? וכיצד מצב זה בו אנו לא תמיד מצליחים לשלוט, משפיע עלינו? בכל הנוגע לחרדה, רבים לא...
קרא עוד »
אפר 22, 2019