איך טיפול אישי יכול לעזור לכם?

אתם נמצאים במערכת זוגית שמתגלים בה קשיים ומחלוקות ושוקלים לפנות לטיפול זוגי כדי לפתור את הבעיות עם בני הזוג, אך יש גם את תהליך הטיפול האישי.

שנינו יחד 

כאשר הכרתם את בן הזוג שלכם חשבתם על אהבה גדולה, זוגיות לנצח והזדקנות משותפת, אך לא כל סיפורי האהבה הם אגדה ולרוב הפער בין שני בני הזוג גדול ומצריך גשר רחב יותר. כולנו מגיעים עם אופי שונה לזוגיות, עם ערכים שגדלנו עליו ודוגמה מהבית ליחסים זוגיים. בדרך כלל בן הזוג מגיע גם הוא עם אופי, ערכים ודוגמה לזוגיות אך שונים מאלה שלנו וככל שהחיים מתקדמים, אנחנו מתבגרים, מצטרפים למשפחה ילדים, מתגלים הפערים האלה במלוא הדרם ומביאים את הזוג לצורך בטיפול. 

כל אחד לחוד

אם אתם נמצאים במערכת זוגית ארוכת שנים חשוב להבין כי במשך השנים האלה גם כאינדיבידואלים בגרתם, השתניתם, ויתרתם על עקרונות ואימצתם חדשים. לא תמיד בן הזוג עבר את אותו התהליך כמוכם, ייתכן והוא עבר תהליך שונה של עצמו או שלא עבר תהליך בכלל. כך או כך הגעתם למצב שבו אתם לא מבינים מה בכלל מצאתם באותו אדם לפני עשר, עשרים או שלושים שנה.

טיפול זוגי או אישי

כדי לא לוותר מהר על כל השנים שהייתם יחד ואם האהבה עדיין נמצאת שם, כדאי לפנות לטיפול או ייעוץ זוגי ולתת מקום לכל התסכול שקיים ביניכם. סביר להניח שבמסגרת הטיפול הזוגי יציע המטפל לשוחח במפגש אחד או שניים עם כל אחד מכם בנפרד. אולי אפילו כדאי לשקול טיפול אישי שבו תפתרו את התסכולים ואת המערבולות שלכם באופן אישי ותבינו איך טיפול אישי יכול לעזור לכם גם בטיפול הזוגי.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איפה ניתן למצוא עורך דין שמטפל בנזקי גוף?
אם נפגעת בישראל עקב תאונה או רשלנות של מישהו אחר, חיוני להיעזר בעורך דין נזקי גוף. מקצוענים משפטיים...
קרא עוד »
יונ 30, 2023
כך תבחרו מאמן כושר שיתאים לכם
היום ניתן למצוא בשוק לא מעט מאמני כושר שונים, אשר שמחים להציע את שירותיהם לכל מי שמעוניין בכך. אך חשוב...
קרא עוד »
דצמ 10, 2019
מי שומע יותר טוב? נשים או גברים?
על פי מחקרים שנעשו בשנים האחרונות, עולה כי נשים שומעות טוב יותר מגברים. השמיעה של הגבר עשויה להידרדר...
קרא עוד »
דצמ 12, 2019