החלקות שיער – מה צריך לדעת בנושא

החלקות שיער - מה צריך לדעת בנושא

קיימים כמה סוגים של החלקות שיער. ההחלקה הפופולרית ביותר היא החלקה אורגנית וזאת לאור העובדה שהיא מיוצרת מחומרים טבעיים בלבד ולכן מאושרת לשימוש על ידי משרד הבריאות. 

החלקת שיער אורגנית 

החלקה זו מתאימה לכל סוגי השיער ולאחר אבחון של השיער, הספרים המקצועיים מאשרים אם יש אפשרות לבצע החלקה אורגנית ללקוחה הספציפית. מדובר בהליך אשר אורך כמה שעות ובו מורחים על השיער כמה סוגים של חומרים, על פי שלבים מובנים ומתוכננים. בתום ביצוע ההחלקה, השיער נעים למגע, חלק מאד ומעט בהיר יותר מאשר בעבר. 

ההמלצה של הספרים היא לא לחפוף את השיער אלא לאחר כמה ימים בודדים וכך השיער החלק יישמר לאורך תקופה ארוכה יותר. לאחר מכן האישה נהנית לאורך כמה חודשים משיער חלק לחלוטין, אין צורך שהיא תבצע פנים כמו בעבר. מדובר בנוחות רבה של כל אישה אשר מקדישה פחות זמן לטיפול בשיער שלה. 

אחד היתרונות הבולטים של החלקה אורגנית היא שאם האישה שוהה בבריכת השחייה או בים, היא לאחר מכן חופפת את השיער והוא נותר לאחר הייבוש חלק. כך היא אינה צריכה לבצע כל טיפול מיוחד לאחר שהשיער היה בים שיש בו מלחים, או בבריכה שיש בה מלחים או חומרים כמו כלור. 

החלקות נוספות במספרה 

במספרות מבצעים גם החלקות יפניות אשר מתאימות רק לחלק מסוגי השיער וספר מקצועי שעבר קורס ספרות יודע לאבחן ולתת תשובה אם השיער מתאים או לא. גם באופציה זו זמן המריחה של החומרים על השיער הוא כמה שעות ולאחר מכן השיער חלק לחלוטין. 

קיימת גם החלקה צרפתית שמבצעים רק מומחים לכך וגם החלקת קראטין שהיא למעשה פתיחה של כל תלתלי השיער.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מיינדפולנס למתחילים
עם הדגש הגובר על מיינדפולנס בחיינו, אין זה מפתיע שיש עלייה במספר האנשים שכבר מתרגלים מיינדפולנס....
קרא עוד »
יונ 17, 2022
מיטות סיעודיות לכל אחד
לראות קרוב מתחיל לאבד מיכולותיו לקראת זיקנה ונדרש לטיפול סיעודי זו חוויה בהחלט מאוד לא נעימה. מדובר...
קרא עוד »
מרץ 28, 2022
נחירות בלילה – לא חייבים לחיות עם הגזרה
נחירות הן בעיה נפוצה בקרב אנשים רבים, והיא מתרחשת כאשר אדם מתקשה לנשום במהלך השינה. נחירות יכולות...
קרא עוד »
מרץ 23, 2023