מהי הדברה ירוקה והאם היא עדיפה על פני הדברה רגילה

הדברה ירוקה

הדברה ירוקה

הדברה ירוקה היא הדברה אקולוגית אשר מיוצרת מחומרים טבעיים שאינם מכילים כימיקלים ולכן היא עדיפה עבור ריסוס הבית, המפעל או המשרד מפני תיקנים ונמלים.

מהי הדברה ירוקה והאם היא עדיפה על פני הדברה רגילה

המגמה היא לא להשתמש בחומרי הדברה שהם מבוססים על כימיקלים וזאת כדי למנוע פגיעה חלילה של הציבור עקב החומרים הללו. המדביר מגיע עטוף כולו עם חליפת מגן ולאחר מכן הדיירים נדרשים להישאר שעתיים בחוץ עד שהחומר שוקע.

כדי להימנע מפגיעה, ההנחיה היא לא לאפשר לתינוקות ולחיות מחמד להסתובב במקום זה כי הם עלולים ללקק בטעות רסיסים של החומר הכימי. רק לאחר ששוטפים את הרצפה בחלוף כמה ימים, אפשר לחזור לשגרה.

הדברה אקולוגית ירוקה

לעומת זאת ההרכב של הדברה ירוקה אינה כוללת כימיקלים, אלא רק חומרי הדברה אפקטיביים שמונעים את הגעתם של המזיקים כמו נמלים ותיקנים. זו הסיבה שקיימת מגמה לביצוע הדברה ירוקה שהיא עדיפה על פני הדברה רגילה.

בשנים האחרונות עלתה מאד המודעות לשמירה על איכות הסביבה. חומרי ההדברה הכימיים מזהמים את הסביבה ולכן המשרד להגנת הסביבה עושה כל שניתן כדי להפחית עד למינימום את השימשו בחומרי הדברה רגילים.

גם ציבור הלקוחות הבינו זאת ולכן מרבית הלקוחות שמזמינים חיטוי רגיל ביתי או משרדי, מעדיפים הדברה ירוקה ולא הדברה רגילה. אפשר לומר שרוב הריסוסים שמבצעים בשנים האחרונות הן של הדברה אקולוגית ולא הדברה כימית.

הדברה כימית ייחודית

יש מזיקים שנגדם לא קיים ריסוס ירוק ולכן אין ברירה אלא לבצע את החיטוי באמצעות כימיקלים ורעלים כמו רעל נגד מכרסמים, פשפשים ומזיקים נוספים שנראים מעת לעת בבתים ובמקומות נוספים.

 

אולי יעניין אתכם גם: חיטוי קורונה

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה צריך לדעת לפני אימוץ נטורופתיה ורפואה טבעית
עולם הנטורופתיה ברעננה והרפואה הטבעית מציע נקודת מבט ייחודית על בריאות ואיכות חיים, ומושך אליו את...
קרא עוד »
דצמ 12, 2023
הסרת קעקועים בלייזר – שאלות תשובות
בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא מספר שאלות נפוצות בהקשר של הסרת קעקועים בלייזר ולצידן תשובות מקצועיות...
קרא עוד »
ספט 25, 2019
גנגליון –  מה זה?
הגנגליון מעין תא בגוף שנמצא בעין וברשתית. זה עוזר להעביר אותות עצביים למוח. תאי גנגליון מחוברים...
קרא עוד »
יונ 29, 2022